Podle prohlášení týmu Lotus by jim měl úzký a klikatý okruh Hungaroring vyhovovat. Měli by opět být blíže týmům ze středu pole než v Německu.
Do Maďarska s sebou vezou nový posilovač řízení, který by měl zejména Trullimu pomoci k lepšímu kvalifikačnímu výkonu. Lotus doufá, že se mu podaří překvapit podobně jako v Anglii a postoupí do druhé části sobotní kvalifikace.
"Mohli bychom vidět, jak se rozdíly mezi týmy z obou konců startovního roštu zmenší, což by nám mohlo hrát do karet. V Silverstone jsme ukázali, že naše auta můžeme díky správné strategii dostat do Q2, v Maďarsku to může být stejné," věří Mike Gascoyne.
"Rozhodně máme vliv na plány týmů před námi. Nemohou riskovat, že budou v Q1 až za námi a jezdit pouze na tvrdších pneumatikách, snad se nám tedy v Maďarsku znovu podaří bojovat v sobotu se středem pole a tlačit na to i během nedělního závodu, kde přichází ke slovu naše závodní rychlost," dodává.
Během minulého víkendu nahradil v kokpitu Trulliho Chandhok (foto: Renault Sport F1)
Heikki Kovalainen, který na Hungaroringu získal své první vítězství, dokonce věří, že budou konkurenceschopnější než v Silverstone: "Maďarsko je méně závislé na aerodynamické efektivitě. Myslím si, že na kluky před námi zatlačíme o něco více než v místech jako je Silverstone."
Do závodu nastoupí obvyklá dvojice pilotů Kovalainen - Trulli, jenž v Německu musel ke své nelibosti svůj vůz jednorázově přenechat Karunovi Chandhokovi.
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.