Dočasné omezení pravidel týkající se mapování motorů a následného foukání výfukových plynů při nesešlápnutém pedálu srazilo rychlost McLarenu MP4-26 ve srovnání se soupeři o 0,7 sec na kolo. Tým z Wokingu ale věří, že v Německu bude opět bojovat na čele.
"Když se podíváte na Silverstone, dopad omezení motorů a [nových] pravidel nás vyšel dráž než Ferrari a Red Bull - to je fakt, ne názor," tvrdí generální ředitel McLarenu Jonathan Neale.
"Oproti nim jsme zpomalili relativně o 0,7 - 0,8 sec, proto jsme se tak propadli. Do té doby jsme byli jediní, kteří sváděli vyrovnané souboje s Red Bullem, když oba naši piloti dokázali vyhrát závody "Jsme si samozřejmě vědomi pokroku, který udělalo Ferrari, i vývoje u Red Bullu. Naši prací je však porážet oba, a to se chystáme učinit," pokračuje.
McLaren i jeho piloti mají v obou šampionátech obrovskou ztrátu, proto chce nyní být agresivnějším a více riskovat: "V F1 nemůžete hrát na jistotu, je to o riskování a správném vyvážení [rizika]. Když útočíte zezadu, jako to děláme my a Ferrari, pak samozřejmě musíte velmi tvrdě pracovat. Z hlediska vývoje vozu to znamená, že na to musíme hodně tlačit, abychom dohnali ztrátu. Je to o riskování."
"V poslední části [závodu v Silverstone] Fernando předvedl, čeho je schopný, a ukázala se také ona základní rychlost Red Bullu. Máme to na paměti, nejsme samolibí, ale nejsme ani příliš ztuhlí. Organizace existuje proto, aby vyhrávala závody, a dokud existuje matematická šance na vítězství v šampionátu, pak je to možné.
I kdyby neexistovala, pak bychom neřekli, že se už nepokusíme vyhrávat závody - je to dobré pro nás, pro naše piloty, proto jsme tady. Řekněme, že to Red Bullu nehodláme usnadnit," dodává Neale.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.