Dočasné omezení pravidel týkající se mapování motorů a následného foukání výfukových plynů při nesešlápnutém pedálu srazilo rychlost McLarenu MP4-26 ve srovnání se soupeři o 0,7 sec na kolo. Tým z Wokingu ale věří, že v Německu bude opět bojovat na čele.
"Když se podíváte na Silverstone, dopad omezení motorů a [nových] pravidel nás vyšel dráž než Ferrari a Red Bull - to je fakt, ne názor," tvrdí generální ředitel McLarenu Jonathan Neale.
"Oproti nim jsme zpomalili relativně o 0,7 - 0,8 sec, proto jsme se tak propadli. Do té doby jsme byli jediní, kteří sváděli vyrovnané souboje s Red Bullem, když oba naši piloti dokázali vyhrát závody "Jsme si samozřejmě vědomi pokroku, který udělalo Ferrari, i vývoje u Red Bullu. Naši prací je však porážet oba, a to se chystáme učinit," pokračuje.
McLaren i jeho piloti mají v obou šampionátech obrovskou ztrátu, proto chce nyní být agresivnějším a více riskovat: "V F1 nemůžete hrát na jistotu, je to o riskování a správném vyvážení [rizika]. Když útočíte zezadu, jako to děláme my a Ferrari, pak samozřejmě musíte velmi tvrdě pracovat. Z hlediska vývoje vozu to znamená, že na to musíme hodně tlačit, abychom dohnali ztrátu. Je to o riskování."
"V poslední části [závodu v Silverstone] Fernando předvedl, čeho je schopný, a ukázala se také ona základní rychlost Red Bullu. Máme to na paměti, nejsme samolibí, ale nejsme ani příliš ztuhlí. Organizace existuje proto, aby vyhrávala závody, a dokud existuje matematická šance na vítězství v šampionátu, pak je to možné.
I kdyby neexistovala, pak bychom neřekli, že se už nepokusíme vyhrávat závody - je to dobré pro nás, pro naše piloty, proto jsme tady. Řekněme, že to Red Bullu nehodláme usnadnit," dodává Neale.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.