Bruno Senna, synovec slavného Ayrtona Senny, v této sezoně působí jako testovací a rezervní pilot stáje Renault. Příští rok by však chtěl znovu závodit.
Bruno Senna zažil svůj debut ve Formuli 1 v sezoně 2010 se stájí HRT, která s ním však neprodloužila smlouvu. Šel tedy k Renaultu jako třetí pilot a po zranění Roberta Kubicy byl až do angažování zkušeného Nicka Heidfelda jedním z kanditátů na nahrazení polského závodníka. Příští rok chce ale znovu závodit a doufá, že bude mít jasno už koncem roku.
"Chci závodit jak dlouho to jen půjde," řekl Brazilec pro ESPNF1. "Doufám, že do konce roku budu mít jasno."
Jeho pauza od závodění však není marná, protože je členem zavedeného týmu a získává tak zkušenost, kterou mohl ve svém předchozím působišti získat jen ztěží.
"Hodně se toho učím o technice, ale můj cíl je samozřejmě být v autě. Jako testovací jezdec jsem se ale naučil spoustu věcí, takže se na věci dívám trochu odlišně. Až budu příště závodit, budu mít jiný pohled na fungování týmu a myslím, že mi to docela pomohlo."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.