Bruno Senna, synovec slavného Ayrtona Senny, v této sezoně působí jako testovací a rezervní pilot stáje Renault. Příští rok by však chtěl znovu závodit.
Bruno Senna zažil svůj debut ve Formuli 1 v sezoně 2010 se stájí HRT, která s ním však neprodloužila smlouvu. Šel tedy k Renaultu jako třetí pilot a po zranění Roberta Kubicy byl až do angažování zkušeného Nicka Heidfelda jedním z kanditátů na nahrazení polského závodníka. Příští rok chce ale znovu závodit a doufá, že bude mít jasno už koncem roku.
"Chci závodit jak dlouho to jen půjde," řekl Brazilec pro ESPNF1. "Doufám, že do konce roku budu mít jasno."
Jeho pauza od závodění však není marná, protože je členem zavedeného týmu a získává tak zkušenost, kterou mohl ve svém předchozím působišti získat jen ztěží.
"Hodně se toho učím o technice, ale můj cíl je samozřejmě být v autě. Jako testovací jezdec jsem se ale naučil spoustu věcí, takže se na věci dívám trochu odlišně. Až budu příště závodit, budu mít jiný pohled na fungování týmu a myslím, že mi to docela pomohlo."
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.