Šéf Ferrari, Luca di Montezemolo, pochválil soudržnost týmů ohledně nových motorů, které mají být používány v F1 od roku 2014.
Ital vystupoval veřejně proti návrhu na zavedení menších čtyřválců. Podle jeho názoru byly absurdní pro sport jakým je F1. Nicméně s poslední dohodou ohledně motorů, podle které budou monoposty v budoucnu pohánět šestiválce s turbem, je spokojený. Nová pravidla vejdou v platnost od sezony 2014. Původně se mluvilo o roce 2013, ale to bylo zamítnuto, aby týmy měly více času na vývoj nových agregátů.
"To, že budeme mít motory V6 s turbem od roku 2014, je správné rozhodnutí a já jsem rád, že zdravý rozum zvítězil. Ukazuje to, že jsme schopni pracovat sami a ne jen poslouchat nesmyslné návrhy nebo diktát. Povede to k lepšímu obrázku tohoto sportu," říká Luca.
Třiašedesátiletý šéf Ferrari také vítá změny, které udělaly tuto sezonu F1 jednou z nejzajímavějších v nedávné historii. "Myslím, že jsme viděli pozitivní start do sezony F1. Musím říci, že závody jsou absolutně nepředvídatelné, plné předjíždění a zajímavé pro veřejnost jak přímo na místě, tak i u televizních obrazovek až do konce. To byl jeden z hlavních cílů, který jsme si vytyčili a věřím, že se vyplácí."
Velká pochvala směřuje také směrem k Pirelli. Italský výrobce pneumatik se před letošní sezonou vrátil do Formule 1 a podařilo se mu okořenit závody díky větší degradaci gum. "Chtěl bych využít této možnosti, abych pogratulovat Pirelli k jejich návratu do F1. Vlastně nejsem překvapený: Máme spolu dobrý vztah a známe se už hodně dlouho. Historicky byli jedním z našich dodavatelů gum pro vysoce výkonné silniční vozy."
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.