Objevily se zprávy, podle kterých není Renault v dobré finanční situaci a má nejistou budoucnost. Něco takového však podle šéfa týmu, Erica Boulliera, není vůbec pravda. Renault je na tom finančně dobře.
Podle některých zpráv nemá Renault dostatek peněz na zaplacení personálu, Boullier však toto vyvrací a říká: "Chtěli nás jen rozhodit."
"Naše budoucnost je čistá a jasná," řekl rádiu BBC Radio Oxford. "Máme solidní sponzory, solidní vlastníky s dobrým finančním zázemím a máme dobré plány do budoucna. Chápu, že nám to někdo závidí a tak vypouští do světa takové zprávy, snaží se nás dráždit. Jejich cílem bylo hlavně ovlivnit morálku pracovníků týmu."
Tým na tom opravdu není zle, od roku 2009 ho vlastní společnost Genii Capital, automobilka Renault pouze dodává motory, s týmem jako takovým už nemá nic společného.
Boullier říká, že se vše ujasní, až se dokončí změny, které zahrnují restrukturalizaci managementu týmu. Poté se ukáže jejich silné postavení.
"Samozřejmě, je to přechodový čas," komentuje šéf týmu změnu vlastnictví. "Je to hodně změn. Čas ukáže, že jsme na tom dobře."
Tým se stále zotavuje z problémů, které přinesla aféra crashgate z roku 2008, kdy během VC Singapuru Nelson Piquet ml. záměrně způsobil výjezd safety caru tím, že narazil do zdi. Jeho kolega Alonso tak měl výhodu a díky tomu dokázal s ne příliš konkurenceschopným vozem závod vyhrát.
Automobilka Renault se poté od týmu oddělila a nyní dodává motory třem týmům, není však tajemstvím, že by chtěli dodávat pohonné jednotky ještě jednomu z týmů. Mluví se hlavně o Williamsu, který už motory Renault používal mezi lety 1989 - 1999. Právě tehdy prožíval tým velmi silné období, jelikož jeho jezdci čtyřikrát vyhráli šampionát tým pětkrát vyhrál Pohár konstruktérů. V současnosti se však tým z Grove trápí, závod vyhrál naposledy v roce 2004.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.