Objevily se zprávy, podle kterých není Renault v dobré finanční situaci a má nejistou budoucnost. Něco takového však podle šéfa týmu, Erica Boulliera, není vůbec pravda. Renault je na tom finančně dobře.
Podle některých zpráv nemá Renault dostatek peněz na zaplacení personálu, Boullier však toto vyvrací a říká: "Chtěli nás jen rozhodit."
"Naše budoucnost je čistá a jasná," řekl rádiu BBC Radio Oxford. "Máme solidní sponzory, solidní vlastníky s dobrým finančním zázemím a máme dobré plány do budoucna. Chápu, že nám to někdo závidí a tak vypouští do světa takové zprávy, snaží se nás dráždit. Jejich cílem bylo hlavně ovlivnit morálku pracovníků týmu."
Tým na tom opravdu není zle, od roku 2009 ho vlastní společnost Genii Capital, automobilka Renault pouze dodává motory, s týmem jako takovým už nemá nic společného.
Boullier říká, že se vše ujasní, až se dokončí změny, které zahrnují restrukturalizaci managementu týmu. Poté se ukáže jejich silné postavení.
"Samozřejmě, je to přechodový čas," komentuje šéf týmu změnu vlastnictví. "Je to hodně změn. Čas ukáže, že jsme na tom dobře."
Tým se stále zotavuje z problémů, které přinesla aféra crashgate z roku 2008, kdy během VC Singapuru Nelson Piquet ml. záměrně způsobil výjezd safety caru tím, že narazil do zdi. Jeho kolega Alonso tak měl výhodu a díky tomu dokázal s ne příliš konkurenceschopným vozem závod vyhrát.
Automobilka Renault se poté od týmu oddělila a nyní dodává motory třem týmům, není však tajemstvím, že by chtěli dodávat pohonné jednotky ještě jednomu z týmů. Mluví se hlavně o Williamsu, který už motory Renault používal mezi lety 1989 - 1999. Právě tehdy prožíval tým velmi silné období, jelikož jeho jezdci čtyřikrát vyhráli šampionát tým pětkrát vyhrál Pohár konstruktérů. V současnosti se však tým z Grove trápí, závod vyhrál naposledy v roce 2004.
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.