Sebastian Vettel by za současné situace mohl klidně zvolnit tempo a obhajobu mistrovského titulu si zajistit pouhým dojížděním do cíle. Na to však Němec nemá ani pomyšlení a chce vyhrát co nejvíce závodů.
Christian Horner má jasno, Sebastian Vettel rozhodně nezvolní. Chce vyhrávat a případnou obhajobu mistrovského titulu si chce zajistit svým současným stylem, rozhodně nechce jen tak sbírat body. Vettel má po osmi závodech, z nichž šest vyhrál, 77-bodový náskok před druhým Jensonem Buttonem. Mohl by tedy klidně vynechat všechny závody až do srpnové VC Belgie a stále by zůstal ve vedení.
"Jediné, co má na mysli, jsou vítězství," říká Horner, Vettelův šéf. "V Montrealu mu šlo o vítězství, do posledního kola šel s tím, že chce zůstat na první pozici, chce pouze 25 bodů. Stále je hodně bodů k mání, nikdy neříkej nikdy. Proto je naším cílem získat z každého závodu co nejvíc to jde. Tento víkend jsme měli na pódiu oba vozy."
"Sebastian nás dostal do silné pozice, ale víme, že cesta šampionátem je dlouhá. Netušíme, jak moc nás ovlivní úprava - nikoliv změna - pravidel v Silverstone. Mám pocit, že zatím jsme skvěle využili své možnosti a to je pro tým velmi obohacující."
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.