Sebastian Vettel by za současné situace mohl klidně zvolnit tempo a obhajobu mistrovského titulu si zajistit pouhým dojížděním do cíle. Na to však Němec nemá ani pomyšlení a chce vyhrát co nejvíce závodů.
Christian Horner má jasno, Sebastian Vettel rozhodně nezvolní. Chce vyhrávat a případnou obhajobu mistrovského titulu si chce zajistit svým současným stylem, rozhodně nechce jen tak sbírat body. Vettel má po osmi závodech, z nichž šest vyhrál, 77-bodový náskok před druhým Jensonem Buttonem. Mohl by tedy klidně vynechat všechny závody až do srpnové VC Belgie a stále by zůstal ve vedení.
"Jediné, co má na mysli, jsou vítězství," říká Horner, Vettelův šéf. "V Montrealu mu šlo o vítězství, do posledního kola šel s tím, že chce zůstat na první pozici, chce pouze 25 bodů. Stále je hodně bodů k mání, nikdy neříkej nikdy. Proto je naším cílem získat z každého závodu co nejvíc to jde. Tento víkend jsme měli na pódiu oba vozy."
"Sebastian nás dostal do silné pozice, ale víme, že cesta šampionátem je dlouhá. Netušíme, jak moc nás ovlivní úprava - nikoliv změna - pravidel v Silverstone. Mám pocit, že zatím jsme skvěle využili své možnosti a to je pro tým velmi obohacující."
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.