Jarno Trulli odtajnil trochu bizarní problém, který mu stál v cestě za jeho 16. místem v GP Kanady.
Jarno dojel narozdíl od svého týmového kolegy do cíle VC Kanady, Ital byl však nucen jet s tím, že jeho interiér se houpal v kokpitu. "Opustil jsem velmi mokrou Kanadu a jel jsem do svého domu v Miami, abych se zde pár dnů ohřál na sluníčku předtím, než jsem vyrazil zpět do Evropy na další závod. V Kanadě se nám podařilo dojet do cíle a já jsem byl velice spokojený se svým výkonem během celého víkendu."
"Byl to velice těžký závod, už jsem samozřejmě řekl, že podle mého názoru to FIA udělala dobře. V době, kdy byla auta jasně neřiditelná zastavili závod nebo vyslali safety-car. Bylo to dobré rozhodnutí. Závod jsem dokončil s iteriérem pohupujícím se kolem mých nohou. Hoši v boxech mě museli z auta dostat. I když by bylo jednoduché auto odstavit, tak jsou to právě takovéto okamžiky, kdy se snažíte udělat vše proto, abyste pomohli týmu."
"To, že jsem měl nad sebou velké množství kovu, mě drželo v závodu. Jinak bych na to nemohl tlačit tak, jak jsem tlačil. To, že jsem dojel hochy přede mnou a že jsem cílem projel těsně za nimi, byla to solidní satisfakce," zakončil Jarno Trulli.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.