Jarno Trulli odtajnil trochu bizarní problém, který mu stál v cestě za jeho 16. místem v GP Kanady.
Jarno dojel narozdíl od svého týmového kolegy do cíle VC Kanady, Ital byl však nucen jet s tím, že jeho interiér se houpal v kokpitu. "Opustil jsem velmi mokrou Kanadu a jel jsem do svého domu v Miami, abych se zde pár dnů ohřál na sluníčku předtím, než jsem vyrazil zpět do Evropy na další závod. V Kanadě se nám podařilo dojet do cíle a já jsem byl velice spokojený se svým výkonem během celého víkendu."
"Byl to velice těžký závod, už jsem samozřejmě řekl, že podle mého názoru to FIA udělala dobře. V době, kdy byla auta jasně neřiditelná zastavili závod nebo vyslali safety-car. Bylo to dobré rozhodnutí. Závod jsem dokončil s iteriérem pohupujícím se kolem mých nohou. Hoši v boxech mě museli z auta dostat. I když by bylo jednoduché auto odstavit, tak jsou to právě takovéto okamžiky, kdy se snažíte udělat vše proto, abyste pomohli týmu."
"To, že jsem měl nad sebou velké množství kovu, mě drželo v závodu. Jinak bych na to nemohl tlačit tak, jak jsem tlačil. To, že jsem dojel hochy přede mnou a že jsem cílem projel těsně za nimi, byla to solidní satisfakce," zakončil Jarno Trulli.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.