Jarno Trulli odtajnil trochu bizarní problém, který mu stál v cestě za jeho 16. místem v GP Kanady.
Jarno dojel narozdíl od svého týmového kolegy do cíle VC Kanady, Ital byl však nucen jet s tím, že jeho interiér se houpal v kokpitu. "Opustil jsem velmi mokrou Kanadu a jel jsem do svého domu v Miami, abych se zde pár dnů ohřál na sluníčku předtím, než jsem vyrazil zpět do Evropy na další závod. V Kanadě se nám podařilo dojet do cíle a já jsem byl velice spokojený se svým výkonem během celého víkendu."
"Byl to velice těžký závod, už jsem samozřejmě řekl, že podle mého názoru to FIA udělala dobře. V době, kdy byla auta jasně neřiditelná zastavili závod nebo vyslali safety-car. Bylo to dobré rozhodnutí. Závod jsem dokončil s iteriérem pohupujícím se kolem mých nohou. Hoši v boxech mě museli z auta dostat. I když by bylo jednoduché auto odstavit, tak jsou to právě takovéto okamžiky, kdy se snažíte udělat vše proto, abyste pomohli týmu."
"To, že jsem měl nad sebou velké množství kovu, mě drželo v závodu. Jinak bych na to nemohl tlačit tak, jak jsem tlačil. To, že jsem dojel hochy přede mnou a že jsem cílem projel těsně za nimi, byla to solidní satisfakce," zakončil Jarno Trulli.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.