Ross Brawn vyvrací spekulace, že by Michael Schumacher prodloužil s Mercedesem smlouvu. Pouze potvrdil, že jeho současný jezdec má smlouvu ještě na další rok.
V Kanadě se spekulovalo, že Michael Schumacher hodlá prodloužit s Mercedesem kontrakt do roku 2014 (viz zde). Novináři nelenili a Michaela se zeptali, jestli je na tom něco pravdy. Odpověď zněla jasně: "Ne. Zatím není zapotřebí se k žádným spekulacím podrobněji vyjadřovat. Zatím se nic nezměnilo."
42letý Němec však naznačil, že má stále velkou chuť závodit a že projekt továrního týmu Mercedesu vůbec nepovažuje za odepsaný. Pokud by se naplnila možnost, že by stříbrné šípy nebyly schopny bojovat o titul ani v roce 2012, pak by se prodloužení smlouvy o další rok nebo dva zdálo být logickým krokem: "V pravý čas vše projednáme. Momentálně to nemá smysl," odvětil Schumi.
I šéf týmu, Ross Brawn, řekl, že o tomto tématu zatím ještě nediskutovali. Brit si ale stojí za svým, před Montreálem často kritizovaným, jezdcem: "Jsem velmi spokojený s oběma jezdci. Oni nejsou ten problém, proč jsme ještě nevyhráli závod."
"Upřímně řečeno, pro nás momentálně nejsou smlouvy jezdců prioritou. Soustředíme se na to, abychom vylepšili auto. Každopádně jsme smluvně svázání ještě na jeden další rok s Michaelem. Když příští rok dokážeme, že máme na to, abychom bojovali s naším autem o čelo, tak nevidím důvod, abychom spolu dále nepokračovali. Momentálně ale o ničem nejednáme," prozradil Brawn.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.