Ross Brawn vyvrací spekulace, že by Michael Schumacher prodloužil s Mercedesem smlouvu. Pouze potvrdil, že jeho současný jezdec má smlouvu ještě na další rok.
V Kanadě se spekulovalo, že Michael Schumacher hodlá prodloužit s Mercedesem kontrakt do roku 2014 (viz zde). Novináři nelenili a Michaela se zeptali, jestli je na tom něco pravdy. Odpověď zněla jasně: "Ne. Zatím není zapotřebí se k žádným spekulacím podrobněji vyjadřovat. Zatím se nic nezměnilo."
42letý Němec však naznačil, že má stále velkou chuť závodit a že projekt továrního týmu Mercedesu vůbec nepovažuje za odepsaný. Pokud by se naplnila možnost, že by stříbrné šípy nebyly schopny bojovat o titul ani v roce 2012, pak by se prodloužení smlouvy o další rok nebo dva zdálo být logickým krokem: "V pravý čas vše projednáme. Momentálně to nemá smysl," odvětil Schumi.
I šéf týmu, Ross Brawn, řekl, že o tomto tématu zatím ještě nediskutovali. Brit si ale stojí za svým, před Montreálem často kritizovaným, jezdcem: "Jsem velmi spokojený s oběma jezdci. Oni nejsou ten problém, proč jsme ještě nevyhráli závod."
"Upřímně řečeno, pro nás momentálně nejsou smlouvy jezdců prioritou. Soustředíme se na to, abychom vylepšili auto. Každopádně jsme smluvně svázání ještě na jeden další rok s Michaelem. Když příští rok dokážeme, že máme na to, abychom bojovali s naším autem o čelo, tak nevidím důvod, abychom spolu dále nepokračovali. Momentálně ale o ničem nejednáme," prozradil Brawn.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.