Šéf týmu Lotus Renault GP není spokojen s výkony jednoho ze svých jezdců, Nicka Heidfelda. Podle Boulliera se Němec musí zlepšit.
I když Nick Heidfeld začal sezonu umístěním na stupních vítězů v Malajsii, jeho výkony šly poté strmě dolů. Zkušeného Němce poráží jeho kolega Petrov, který je v F1 teprve druhým rokem. Jak na to reaguje šéf týmu, Eric Boullier? Moc spokojen není, ví, že se Heidfeld musí zlepšit. Ale jak?
"Nevím, musím si s ním sednout, probrat to, pochopit v čem je problém," reaguje na otázku Boullier. "Musí se dostat aspoň na Vitalijovu úroveň. Potřebuje zlepšit kvalifikace, a to je možné pouze pokud se bude plně soustředit na auto a pokud si bude věřit."
Jak Boullier hodnotí dosavadní výkony Nicka Heidfelda? "Řekněme že je dobrý, ale ne dost dobrý. Neděle jsou v pořádku, v neděli mívá dobré tempo, ale musíme zlepšit kvalifikace, protože pak budeme mít větší šanci na zisk více bodů."
A s kvalifikací jsou poslední dobou opravdu problémy, v Monaku se ani jeden vůz Renaultu nedostal do třetí části kvalifikace. "Pokud máte vozy na prvním a třetím místě, je to v pořádku, ale když jsou vozy na 11. a 16. místě, je to problém."
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.