Ferrari si po mizerném výkonu v Barceloně hodlá povykládat s Pirelli o upravené tvrdší sadě, s níž týmy jezdily o uplynulém víkendu.
Ferrari si stěžovalo na nízkou přilnavost. Start se sice Alonsovi náramně povedl, když šel do čela, později se ale začal propadat a nakonec mu vedoucí duo nadělilo dokonce jedno kolo. Massa se také trápil a nakonec kvůli technickým problémům nedojel.
"Alespoň nemůžete říkat, že Pirelli pracuje pro Ferrari. Na začátku panovaly jisté pochybnosti, že se bude snažit vyrobit pneumatiky, které by nám perfektně seděly," řekl Domenicali, který si po závodě stěžoval nejen na nedostatek přítlaku svého vozu 150° Italia. "Nyní uvidíme, co přinese budoucnost. Potřebujeme s nimi velmi úzce spolupracovat, abychom viděli, jestli je tohle přesně to, co bychom měli mít."
"Ve Španělsku jsme měli podmínky, které vyžadují maximální přítlak - a ten nemáme. Musíme to navíc znásobit faktem, že jsme nedokázali přinutit tvrdé pneumatiky k fungování. Nezapomínejte, že Fernando prvních 18 kol vedl - až během dalších 46 okruhů jsme dostali jedno kolo, to jsme ztráceli kolem tří sekund na kolo. Těžko se to vysvětluje."
"Musím říct, že to byla od počátku [sezóny] naše nejhorší velká cena co se týče závodní rychlosti. Během posledních několika závodů jsme byli rychlí, je to škoda. Ale vidíme, že se letos věci rychle mění, a zřejmě za to mohou pneumatiky.
Musíme tedy být opatrní. Uvidíme, kde budeme v příštích velkých cenách, jelikož dostaneme jiné pneumatiky, mnohem měkčí, navíc vozy budou v odlišné konfiguraci. Potom uvidíme, jak na tom v šampionátu jsme, protože se nevzdáváme," dodal Domenicali.
Fernando Alonso byl po domácím závodě na Pirelli naštvaný: "Musíte se zeptat Pirelli, proč vlastně přivezli tvrdší pneumatiky než bývaly ty předchozí. Vydržely méně, opotřebovávaly se rychleji a byly o dvě sekundy na kolo pomalejší!"
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.