Prezident FIA Jean Todt se na tiskové konferenci v Turecku přiklonil k názoru Ferrari ohledně testů v průběhu sezóny - jejich zákaz je podle něj hloupost.
Novinářům oznámil, že se bude u týmů snažit zjistit, zda by podpořili jejich návrat příští rok omezené míře. Pokud by nesouhlasili, sám se zasadí o jejich jednostranné povolení v roce 2013.
Todt také uvedl, že dal pokyn k vypracování zprávy ohledně podmínek v Bahrajnu. Ta bude prezentována FIA do 3. června 2011, kdy má padnout konečné rozhodnutí o tom, zda ještě letos zařadit Velkou cenu Bahrajnu do kalendáře Formule 1.
Je přitom zajímavé, že Bernie Ecclestone v Istanbulu otočil: nechce usilovat o závod v Bahrajnu přesto, že pořadatelé budou tvrdit, že je vše v pořádku: "Neradi bychom najednou přišli na to, že se stalo něco neočekávaného, měli bychom problém."
Prezident FIA Jean Todt (vlevo) diskutuje v Istanbulu se šéfem stáje Ferrari Stefanem Domenicalim
Prezident FIA se dotkl i otázky nových motorů od roku 2013, přičemž dal jasně najevo, že se přes odpor Ferrari či promotéra F1 Bernieho Ecclestona nehodlá vzdát plánů na zavedení 1,6l přeplňovaných motorů.
Dodal, že 21. května se uskuteční schůzka s návrháři motorů, během níž proberou jejich pokroky a případné problémy, které by se zavedením menších motorů měli.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.