Nové přední křídlo by mělo pomoci Force Indii k tomu, aby pravidelně dojížděla do cíle v první desítce.
Majitel týmu Vijay Mallya si je tím jistý: "Nevidím důvod, proč bychom letos nemohli v každém závodě bojovat o body. Máme v plánu navíc slibná vylepšení aerodynamiky, která by měla způsobit významný rozdíl ve výkonnosti našeho vozu v nadcházejících závodech.
V pátek do tréninku nastoupí - jak už tomu u indické stáje bývá - Nico Hülkenberg. Tentokrát k tomu využije monopost (šasi č. 4) Adriana Sutila - Paul Di Resta (s šasi č. 2) se potřebuje co nejlépe seznámit s tratí, protože v Turecku pojede vůbec poprvé.
O svém debutu skotský talent říká: "Závodění pro mě bude novou zkušeností, protože loni jsem tady do pátečního tréninku nenastoupil a nikdy jsem na této dráze nejel. Musím akorát pokračovat v práci na simulátoru v rámci přípravy na tento podnik.
Zatáčka číslo osm bude náročná, ale ostatní zatáčky jsou stejně důležité pro dosažení dobrého času na kolo. Práce na simulátoru pomáhá v poznávaní okruhu a tým mi poskytuje co nejvíce informací. Potřebuji však získat [vlastní] první dojem, než o tom začnu příliš přemýšlet."
Adrian Sutil si pochvaluje solidní spolehlivost letošního vozu a doufá, že mu vyvíjené díly pomohou bojovat blíže na špici startovního roštu: "Myslím, že jako tým odvádíme dobrou práci a že jsme prokázali hodně dobrou spolehlivost. Úkolem je nyní vyvíjet vůz. Novinky, které připravujeme, vypadají zajímavě, takže jsem hodně zvědavý na to, jak to půjde.
Tento víkend se na závodění v Istanbulu těším, užívám si to tam. Jedná se o hezký okruh: nahoru - dolů a dlouhé rovinky, kdy se dá předjíždět. Osmá zatáčka je velmi zvláštní - její průjezd s vozem F1 je díky vysokému přetížení fantastickou zkušeností." Přetížení v ní dle týmu dosahuje až 5 G, průměrné boční přetížení po dobu tří sekund potom 4,2 G.
Myslím, že budeme docela konkurenceschopné. Cílem jsou opět body," dodává německý pilot.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.