Pirelli jsou se svým vstupem do Formule 1 spokojeni - podařilo se jim splnit cíl, kterým bylo zatraktivnění závodů.
Italský výrobce, který letos nahradil Bridgestone v roli jediného dodavatele pneumatik pro F1, sklízí za své úsilí ovace. Nové pneumatiky přinesly větší počet předjížděcích manévrů a menší odstupy mezi piloty v cíli.
Paul Hembery k tomu v rozhovoru pro IBN Live uvedl: "Ostatně do Formule 1 jsme jakožto společnost vstoupili proto, že jsme chtěli tomuto sportu něčím aktivně přispět, což se zatím podle mě daří."
"Mnoho lidí mi řeklo, že závod v Číně byl jedním z nejlepších závodů, které za poslední roky viděli, což je velmi pozitivním znamením vzhledem ke zbytku roku. Pokud by se nám podařilo udržet takové závody, pak bych byl extrémně spokojený:"
Tápou ještě týmy a piloti v oblasti pneumatikových strategií? "Myslím, že ano. Je skvělé, že strategie se znovu stala důležitou součástí Formule 1 a že piloti a týmy mohli ukázat své schopnosti v této oblasti.
Zatím jsme byli svědky široké škály strategií, které měly všechny své výhody a nevýhody, podle mě to jen přispělo k intrikářství každého závodu. Stojí za to si také všimnout, že všechny strategie byly celkem těsné, což vedlo k velmi vzrušujícím finišům," dodává Hembery.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.