Hispania hodlá založit designové oddělení v britském Brackley, kde by měla od června testovat svůj vůz F111 v pronajatém aerodynamickém tunelu od Mercedesu.
V současné době pracuje na výrobě modelů pro práce v tunelu. Technický ředitel Geoff Willis by chtěl, aby se jejich nová pobočka nacházela poblíž továrny Mercedesu v britském Brackley, kde by měli pracovat na rozvoji aerodynamiky svého vozu.
"Brzy se bude nacházet poblíž našeho programu v tunelu. Potřebuji dát dohromady aerodynamiky a návrháře modelu," uvedl Willis pro Autosport. "Máme také silnou softwarovou skupinu a skupinu výkonnostních inženýru, které se nacházejí převážně ve Španělsku, potřebuji tedy zajistit, aby mezi nimi byla dostatečná komunikace."
Hispania dělá drobné pokroky, kvalifikace pro ni již nejsou problémem
Technický ředitel věří, že s vozem F111 můžou učinit letos ještě velké pokroky. Ačkoliv tým nebude sídlit pod jednou střechou, nové designové oddělení by mohlo být přínosem: "Vidíte, že to je možné. Toro Rosso má kolem 40 lidí v Bicesteru a hlavní tým ve Faenze, takže se jedná o model, který funguje. Z dlouhodobého hlediska je ideální, když jsou všichni na jednom místě a sdílejí týmovou kulturu."
Již tento týden v Turecku by chtěl španělský tým porazit své nejbližší soupeře, proto do Istanbulu veze několik novinek: "Okruh v Istanbulu by nám měl svou povahou vyhovovat, navíc na tento závod vezeme aerodynamické a mechanické novinky. Pokud se na dráze potvrdí naše data, měli bychom podle mě porazit naše nejbližší soupeře," soudí šéf týmu Colin Kolles.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.