Hispania hodlá založit designové oddělení v britském Brackley, kde by měla od června testovat svůj vůz F111 v pronajatém aerodynamickém tunelu od Mercedesu.
V současné době pracuje na výrobě modelů pro práce v tunelu. Technický ředitel Geoff Willis by chtěl, aby se jejich nová pobočka nacházela poblíž továrny Mercedesu v britském Brackley, kde by měli pracovat na rozvoji aerodynamiky svého vozu.
"Brzy se bude nacházet poblíž našeho programu v tunelu. Potřebuji dát dohromady aerodynamiky a návrháře modelu," uvedl Willis pro Autosport. "Máme také silnou softwarovou skupinu a skupinu výkonnostních inženýru, které se nacházejí převážně ve Španělsku, potřebuji tedy zajistit, aby mezi nimi byla dostatečná komunikace."
Hispania dělá drobné pokroky, kvalifikace pro ni již nejsou problémem
Technický ředitel věří, že s vozem F111 můžou učinit letos ještě velké pokroky. Ačkoliv tým nebude sídlit pod jednou střechou, nové designové oddělení by mohlo být přínosem: "Vidíte, že to je možné. Toro Rosso má kolem 40 lidí v Bicesteru a hlavní tým ve Faenze, takže se jedná o model, který funguje. Z dlouhodobého hlediska je ideální, když jsou všichni na jednom místě a sdílejí týmovou kulturu."
Již tento týden v Turecku by chtěl španělský tým porazit své nejbližší soupeře, proto do Istanbulu veze několik novinek: "Okruh v Istanbulu by nám měl svou povahou vyhovovat, navíc na tento závod vezeme aerodynamické a mechanické novinky. Pokud se na dráze potvrdí naše data, měli bychom podle mě porazit naše nejbližší soupeře," soudí šéf týmu Colin Kolles.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.