O tom, zda má používání systému DRS v Monaku smysl nebo ne, se v poslední době hodně diskutuje. Pilot Lotusu, Jarno Trulli, věří, že FIA o používání či nepoužívání DRS v ulicích Monte Carla rozhodne správně.
Používání systému DRS v Monaku má nejednu nevýhodu. Nejenže na tomto městském okruhu plném zatáček by bylo těžké najít místo, kde by bylo pohyblivé zadní křídlo pro jezdce přínosem, ale hlavně by to nemuselo být bezpečné.
V Monaku je totiž zapotřebí 100% soustředěnost a malá nepozornost související se sledováním elektroniky, která sděluje, jestli je možné DRS použít, by mohla mít tragické následky. Obzvlášť pokud by se systém používal ve známém tunelu před šikanou Nouvelle, kde nebylo o různé incidenty nouze ani v předchozích letech. FIA konečné rozhodnutí učiní příští týden v Turecku, po konzultaci s piloty.
Jarno Trulli věří, že ředitel závodů, Charlie Whiting, plně rozumí dané situaci a tak rozhodne správně: "Mluvili jsme o DRS s FIA, jednání zatím probíhají dobře. Charlie nás vyslechl. Předáváme mu svoje názory, myslím, že naše obavy pochopí. FIA v tomto ohledu odvádí skvělou práci, kromě běžné instruktáže jsme probírali i DRS a jeho použití v Monaku.
V Monaku je zbytečné používat DRS. Rovinky jsou zde příliš krátké. Navíc tam není příliš času na to, aby se piloti mohli soustředit kromě jízdy ještě na další knoflík na volantu. Nepomohlo by to ani předjíždění, ani ničemu jinému. Tento názor sdílí i ostatní piloti, ale na nás toto rozhodnutí není."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.