O tom, zda má používání systému DRS v Monaku smysl nebo ne, se v poslední době hodně diskutuje. Pilot Lotusu, Jarno Trulli, věří, že FIA o používání či nepoužívání DRS v ulicích Monte Carla rozhodne správně.
Používání systému DRS v Monaku má nejednu nevýhodu. Nejenže na tomto městském okruhu plném zatáček by bylo těžké najít místo, kde by bylo pohyblivé zadní křídlo pro jezdce přínosem, ale hlavně by to nemuselo být bezpečné.
V Monaku je totiž zapotřebí 100% soustředěnost a malá nepozornost související se sledováním elektroniky, která sděluje, jestli je možné DRS použít, by mohla mít tragické následky. Obzvlášť pokud by se systém používal ve známém tunelu před šikanou Nouvelle, kde nebylo o různé incidenty nouze ani v předchozích letech. FIA konečné rozhodnutí učiní příští týden v Turecku, po konzultaci s piloty.
Jarno Trulli věří, že ředitel závodů, Charlie Whiting, plně rozumí dané situaci a tak rozhodne správně: "Mluvili jsme o DRS s FIA, jednání zatím probíhají dobře. Charlie nás vyslechl. Předáváme mu svoje názory, myslím, že naše obavy pochopí. FIA v tomto ohledu odvádí skvělou práci, kromě běžné instruktáže jsme probírali i DRS a jeho použití v Monaku.
V Monaku je zbytečné používat DRS. Rovinky jsou zde příliš krátké. Navíc tam není příliš času na to, aby se piloti mohli soustředit kromě jízdy ještě na další knoflík na volantu. Nepomohlo by to ani předjíždění, ani ničemu jinému. Tento názor sdílí i ostatní piloti, ale na nás toto rozhodnutí není."
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.