Michael Schumacher potvrdil, že chce dodržet svůj tříletý závodní kontrakt s Mercedesem GP, i když se mu zatím nedaří - od svého návratu minulý rok nestál ani jednou na stupních vítězů.
Mercedes za nejrychlejšími loni zřetelně zaostával, letos začal podobně. Slibnou formu ale předvedl v poslední Velké ceně Číny, v níž Nico Rosberg chvíli dokonce vedl. Mladší z jezdců Mercedesu, který si se Schumacherem letos v kvalifikacích vždy poradil, dle svých slov mohl dojet "na bedně," pokud by v závěru nemusel šetřit palivo.
Schumacher stále věří v úspěch a je odhodlaný s týmem zůstat až do konce příštího roku, byť "závodění o desátou příčku není moc zábavné."
"Proto bojuji s Mercedesem. [Ve věku] 42 let to není stejné, jako v pětadvaceti. Porážky ke sportu ale patří. Naučí vás to pokoře, což není nejhorší. Za úspěchy, kterých jsem kdysi dosáhnul, si dneska už nic nekoupím. Svůj kontrakt s Mercedesem každopádně dodržím a pak budu pracovat jako reprezentant této značky," dodal Schumi pro německý list Bunte.
Michael Schumacher v Malajsii
Rosberg považuje svého zkušenějšího kolegu stále za vynikajícího pilota. "Michael podává výkony na vysoké úrovni, je silný. Jeho současné výsledky neodpovídají tomu, jak je dobrý. Abych ho porazil, potřebuji do toho dát vše - je mi blíže, než minulý rok," řekl pro Bild am Sonntag.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.