Mercedes hodlá znovu předvést tu rychlost, s níž překvapil v Číně, když se Rosberg na chvíli usadil na čele závodu. Rozumí lépe vozu MGP W02 a věří, že podobné výkony bude nyní předvádět pravidelně.
"Upřímně nemohu slíbit, že se nám povede to stejné v Turecku, ale tou nejdůležitější věcí je přijít na to, jak z vozu dostat co nejvyšší rychlost. Auto je rychlé. Výkonnost v Číně byla pravá," uvádí sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug.
"Samozřejmě byl bych šťastnější, kdyby Čína byla tím prvním závodem sezóny. Neliší se moc od Malajsie, je tam spousta podobných věcí a rychlost na rovinkách dělá na obou tratích zhruba stejně.
Nyní však lépe rozumíme vozu. Ross si sednul společně s kluky a inženýry a změnili jsme náš přístup k víkendu. Například v pátek si můžete jednoduše zničit své pneumatiky při jízdě s větším množstvím paliva - ale když máte dobře vyvážené auto, pak si můžete dovolit jezdit s těžkým vozem. Dodalo nám to sebedůvěru."
Haug tvrdí, že se Mercedesu již podařilo vyřešit problémy se zadním křídlem: "Měli jsme problémy s klapkou zadního křídla, ale převážně se nám je podařilo vyřešit. Máme odlišný systém, ale je chytrý, když funguje - a nám se jej podařilo v Číně zprovoznit.
Klukům patří poděkování. Raději bych uvítal páté místo s rychlostí druhého či třetího, místo třetího místa - ačkoliv bych bral také - které by vám spadlo klína."
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.