Šéf týmu Renault, Erich Boullier, řekl, že se jeho tým musí snažit, aby byl schopný zopakovat víkendy, kdy vozy Renault stanuly na pódium.
Zatímco v Austrálii a Malajsii tým Renault slavil pódium svých jezdců, Heidfelda a Petrova, v Číně už to tak růžové nebylo. Stáj zbrzdil problém se spolehlivostí během kvalifikace a v závodu zase vybraná moc konzervativní strategiie. "Když se podívate na výsledky Q2 Vitalyho, tak vidíte, jak rychlí jsme zhruba mohli být."
"Nemužeme si dovolit mít špatné víkendy. Potřebujeme naopak perfektní víkendy, abychom stačili. Pokud chcete bojovat s velkými týmy, tak musíte být připraveni v jejich stínu. Řekněme, že jsme to v Číně vzali za špatný konec hned od začátku víkendu."
Boullier měl s Heidfeldem v Malajsii co oslavovat (Nick dojel třetí)...
"Závada na motoru na voze Vitalyho pochopitelně nebyla chyba lidí přímo na okruhu, ale musíme se tomu pokusit jako tým vyhnout. Tento incident ovlivnil kvalifikaci i Heidfeldovi a už se to s námi vezlo. Byl to takový sněhový efekt. Všechno šlo špatně. V závodu to bylo stejné, startovali jsme z 10. a 16. místa. Možná jsme mohli zvolit agresivnější strategii."
"Musíme nad tím popřemýšlet. Například Nico (Rosberg) byl před zastávkami šest sekund za Buttonem a pak, když všichni zastavili, tak byl najednou pět sekund před všemi. Když se pak podíváte na Lewise, tak zjistíte, že tím, že ušetřil jednu sadu pneumatik, dost získal. Když zastavíte, tak můžete získat výhodu od pěti do osmi sekund a to dokáže s pozicí na trati dost zamýchat!"
...Petrov se zase blýskl v Austrálii (také 3. místo)
"Takže, když jste na špici a máte před sebou volno a můžete tak zajíždět čistá kola, tak můžete soupřů jednoduše poodjet, protože vás nikdo nebrzdí. Naši lidé jsou přes stragie dobří, ale myslím, že s degradací pneumatik Pirelli se budeme ještě muset naučit pracovat," říká šéf Renaultu.
Tým plánuje v Turecku také představit nové zadní křídlo a další vylepšení. "Je to famózní zadní křídlo. Máme před sebou tři týdny, a tak můžeme na autě udělat hodně změn. Ale to může každý. Chceme si udržet naše pozice a bojovat o páté nebo šesté místo."
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.