Šéf týmu Renault, Erich Boullier, řekl, že se jeho tým musí snažit, aby byl schopný zopakovat víkendy, kdy vozy Renault stanuly na pódium.
Zatímco v Austrálii a Malajsii tým Renault slavil pódium svých jezdců, Heidfelda a Petrova, v Číně už to tak růžové nebylo. Stáj zbrzdil problém se spolehlivostí během kvalifikace a v závodu zase vybraná moc konzervativní strategiie. "Když se podívate na výsledky Q2 Vitalyho, tak vidíte, jak rychlí jsme zhruba mohli být."
"Nemužeme si dovolit mít špatné víkendy. Potřebujeme naopak perfektní víkendy, abychom stačili. Pokud chcete bojovat s velkými týmy, tak musíte být připraveni v jejich stínu. Řekněme, že jsme to v Číně vzali za špatný konec hned od začátku víkendu."
Boullier měl s Heidfeldem v Malajsii co oslavovat (Nick dojel třetí)...
"Závada na motoru na voze Vitalyho pochopitelně nebyla chyba lidí přímo na okruhu, ale musíme se tomu pokusit jako tým vyhnout. Tento incident ovlivnil kvalifikaci i Heidfeldovi a už se to s námi vezlo. Byl to takový sněhový efekt. Všechno šlo špatně. V závodu to bylo stejné, startovali jsme z 10. a 16. místa. Možná jsme mohli zvolit agresivnější strategii."
"Musíme nad tím popřemýšlet. Například Nico (Rosberg) byl před zastávkami šest sekund za Buttonem a pak, když všichni zastavili, tak byl najednou pět sekund před všemi. Když se pak podíváte na Lewise, tak zjistíte, že tím, že ušetřil jednu sadu pneumatik, dost získal. Když zastavíte, tak můžete získat výhodu od pěti do osmi sekund a to dokáže s pozicí na trati dost zamýchat!"
...Petrov se zase blýskl v Austrálii (také 3. místo)
"Takže, když jste na špici a máte před sebou volno a můžete tak zajíždět čistá kola, tak můžete soupřů jednoduše poodjet, protože vás nikdo nebrzdí. Naši lidé jsou přes stragie dobří, ale myslím, že s degradací pneumatik Pirelli se budeme ještě muset naučit pracovat," říká šéf Renaultu.
Tým plánuje v Turecku také představit nové zadní křídlo a další vylepšení. "Je to famózní zadní křídlo. Máme před sebou tři týdny, a tak můžeme na autě udělat hodně změn. Ale to může každý. Chceme si udržet naše pozice a bojovat o páté nebo šesté místo."
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.