McLaren se nyní zaměří na vylepšení kvalifikací, který letos zatím vládnou Red Bully. Pro další závody chystá významná vylepšení, nepodceňuje však ani další soupeře.
"Potřebujeme vylepšit naši rychlost v kvalifikacích, abychom se mohli vyrovnat Red Bullu. V závodě to je podle mě docela těsné, ale rád bych, abychom byli vpředu na obou frontách. Máme dva opravdu skvělé piloty, výborný tým, který dobře zareagoval na velmi obtížný začátek roku, takže jsem na ně velmi hrdý. Čeká nás však velmi dlouhý šampionát," říká Whitmarsh.
V Číně McLaren nasadil novější verzi podlahy, difuzoru a výfuků. Podle šéfa McLarenu však bude zapotřebí v následujících týdnech učinit mnohem větší pokrok, který by se měl projevit v Istanbulu.
"Vrhneme do toho všechno, co můžeme. Máme spoustu věcí, na kterých usilovně pracujeme. Bude ale záležet na tom, do jaké míry podají očekávané výsledky, do jaké míry budou kompatibilní a které dostaneme [do Istanbulu]. To opravdu nebudu vědět až do pátečního rána v Turecku," pokračuje."
Podle Whitmarshe je pro tým obrovským povzbuzením, když vidí, pod jaký tlak dostali nejrychlejší Red Bull v uplynulých třech závodech: "Nezmizeli někde v dáli. Prožili jsme dobrý začátek roku. Mezi Ferrari a Mercedesem to je těsné, ale ještě nám mohou pěkně zatopit.
My se ale budeme soustředit na svou vlastní práci. Pokud budeme moci vůz zrychlit, pak se snad dostaneme do silné pozice proti Red Bull. Nepodceňujeme však žádný z ostatních týmů, které se na nás usilovně snaží dotáhnout."
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.