Red Bull plánuje vylepšit svou slabou stránku - systém pro rekuperaci kinetické energie (KERS) - jež do příští Velké ceny Turecka.
Tým měl během první tří závodů s tímto systémem neustále problémy. Jeho šéf Christian Horner věří, že se je brzy podaří vyřešit: "Další vylepšení KERSu přijde v Turecku. Neustále se zlepšuje s tím, jak roste naše porozumění tohoto systému a počet kilometrů, které s ním ujedeme. Věřím tedy, že se nám problémky, které jsme s ním měli, podaří dle plánu vyřešit."
V paddocku se hovoří o tom, že problémy souvisí s přehříváním bateriového systému, který je stěsnán v malém prostoru úzkých bočnic tak, aby to příliš nenarušovalo aerodynamiku vozu.
Mark Webber považuje vyřešení problémů s KERSem za prioritu: "V těchto dnech je klíčovou součástí Formule 1, je zcela zřejmé, že to musíme co nejdříve vyřešit. McLaren s Mercedesem s ním má obrovské zkušenosti z roku 2009 a odvádějí dobrou práci při jeho využívání. To není výmluva - znamená to, že musíme usilovněji pracovat, co nejchytřeji a co nejrychleji."
"Naštěstí máme nyní trochu pauzu, takže se na něj budeme samozřejmě soustředit - na jeho spolehlivost, konzistenci a také na pochopení systému. Není to jen otázkou výkonnosti, ale neuvěřitelně narušuje dění v garáži... mé auto bylo o víkendu asi čtyřikrát přestavěno. Je to vše pak mnohem náchylnější na chyby, když rozeberete auto a zase jej v potřebném čase poskládáte, není to jednoduché.
Mám na to skvělé kluky. Jak říkám, s omezenými zkušenostmi, které máme, jsme na tom tak, jak na tom jsme. Ale v šampionátu si vedeme pořád dobře, myslím. Takže se musíme vzchopit, a do Turecka na tom pořádně zapracovat," dodává pilot Red Bullu.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.