Nico Hülkenberg doufá, že se mu po letošní pauze podaří příští rok postoupit na pozici závodního pilota Force Indie.
Talentovaný Němec, který byl na sklonku loňského roku nahrazen Pastorem Maldonadem s bohatými sponzory za zády, letos působí pouze v roli testovacího jezdce indické stáje. Venezuelan s sebou přinesl týmu miliony ropných dolarů od státní společnosti PDVSA, zatímco Hülkenberg sponzory hledal těžce.
"Bylo to zklamáním přijít o závodní sedačku. Chci závodit. Na druhé straně jsem rád, že si mě Force India vybrala. Dalo mi to možnost ukázat můj talent a předvádět dobré výkony. Snad mi příští rok dají možnost jezdit," uvádí Hülkenberg pro DNA India.
23letý mladík se vrací k odchodu z Williamsu: "Oni vždy říkali, že se mnou počítají na dlouho. Nikdy se nezmínili o tom, že by s mou výkonností byli nespokojeni. Na konci roku se to ale vyvinulo tak, že ztráceli sponzory a potřebovaly peníze - a potřebovali platícího pilota. Pak přišel Pastor Maldonado.
Na jedné straně jsem zklamaný tím, jak se ke mně zachovali. Ale chápu, že potřebovali peníze, bez kterých nemůžete závodit. Pro to potřebujete rozpočet a platit svým zaměstnancům. F1 je drahým sportem a bez peněžního toku je to těžké.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.