Šéf Red Bullu Christian Horner pochválil Pirelli za to, že se jim podařilo zatraktivnit Velkou cenu Malajsie.
Italský výrobce byl před sezónou požádán o to, aby vyráběl rychleji se opotřebovávající pneumatiky, díky nimž by se zvýšil počet zastávek v boxech z průměrné jedné v loňském roce na tři v letošním.
Zatímco během prvního závodu v Austrálii většina pilotů stavěla pouze dvakrát, za vyšších teplot v Sepangu to bylo třikrát, přičemž někteří se v boxech objevili dokonce čtyřikrát (Webber, Hamilton a kvůli poškození křídla také Alonso).
Horner připustil, že díky tomu se nejednalo o jedno zastávkové procesí jako za doby Bridgestonů, ale o vzrušující velkou cenu, během níž došlo k 55 předjížděcím manévrům, což trojnásobně převyšuje malajský průměr.
"Rozhodně to dodalo závodu vzrušující rozměr. Na boxové zídce to bylo samozřejmě obtížné. Byla by to noční můra i pro leteckého dispečera, protože se snažíte hledět i na to, kde vyjedete po zastávce z boxů, jaká je degradace, jakou směs byste měli použít - a to vše u dvou vozů. Pracovní tempo je obrovské," ohlíží se Horner za závodem v Sepangu.
"Myslím, že musíte být flexibilní. Nevěděli jsme, jestli pojedeme na tři, čtyři či pět zastávek. Do závodu musíte s jistou dávkou přizpůsobivosti ke změnám. Pro nás to bylo od startu do cíle dost hodně intenzivní."
Z pohledu diváka si závod ještě nevychutnal, proto byl v hodnocení zdrženlivější: "Nejsem tou správnou osobou, která by to mohla komentovat, protože jste tak ponořeni do závodu, že vůbec nesledujete závod jako celek.
Máte však lidi, kteří spolu závodí, Alonso s Hamiltonem si to rozdávali kolo na kolo, Markovi se podařilo dostat zpět do hry po špatném prvním kole, takže si myslím, že to je pro Formuli 1 jenom dobré, jinak by to býval celkem nudný závod."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.