Piloti si po závodě v Malajsii stěžovali na velké množství gumových žmolků, které se na trati hromadily z opotřebovávaných pneumatik a které je následně během jízdy tvrdě zasahovaly jako těžké kulky.
Na tuto masáž si stěžoval i nováček v barvách Force Indie - Paul di Resta: "Byla tam spousta kuliček, možná až příliš. Ke konci závodu bylo předjíždění obtížnější.
Dalším velkým problémem je to, že mi neustále narážely do rukou. Uprostřed rychlé zatáčky mi tyto kousky gumy prudce narážely do rukou, když jsem zatáčel volantem.
Guma není zrovna nejjemnější materiál a když vás trefí na to správné místo, může to bolet. O víkendu se mi to stalo několikrát. Když vjíždíte do zatáčky, guma se přesouvá po pneumatice a pak vás šlehne," cituje skotského mladíka Daily Telegraph.
Šéf Pirelli Paul Hembery k tomu uvedl: "Podobné komentáře jsem od tří nejlepších pilotů neslyšel, pokud by to ale měl být problém, budeme jej řešit. Byla tam spousta předjíždění. Budeme muset všechny předjížděcí manévry analyzovat, ale ty kousky se někde musí shromažďovat a to je pro nás obtížné."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.