Nový dodavatel pneumatik pro Formuli 1 uvádí, že většina týmů bude stavět během Velké ceny Malajsie vícekrát, zároveň se však obává toho, že jeho směsi by mohly být až příliš konzervativní.
Před Velkou cenou Austrálie se na Pirelli snášela kritika kvůli vysoké degradace jejich pneumatik v předsezónních testech. Obavy ohledně pěti zastávek a chaosu se nepotvrdily - Sergio Pérez zvládl ujet celý závod pouze s jedinou zastávkou.
Pirelli proto vyvíjí trvanlivější směsi, podle sportovního ředitele by však nemusely být dostatečně agresivní: "Jednou z našich starostí je to, že nové sady pneumatik, na kterých pracujeme, by mohly být až příliš konzervativní. V Austrálii to sice byla zábava sledovat Péreze a jeho jedinou zastávku, když to však promyslíte, zjistíte, že lide, kteří jeli na dvě zastávky, nyní pracují na tom, jak to zvládnout pouze s jedinou."
"Pak najednou bude F1 zpět u jedné zastávky na závod. Lidé v F1 jsou tak dobří ve vývoji a maximalizaci výkonnosti, že si na to musím dát pozor, jinak se vrátíme zpět k jediným zastávkám. Přes všechen ten humbuk kolem pěti zastávek, jako tomu bylo v Melbourne, jsem si jistý, že kdybychom se tam vrátili, většina z nich by to zkusila pouze na jednu zastávku," dodává Paul Hembery.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.