Šéf Red Bullu Christian Horner by neusiloval o angažování Lewise Hamiltona po bok Sebastiana Vettela - podle něj by to vedlo ke zbytečnému napětí v týmu.
Po trápení McLarenu v předsezónních testech se objevily názory, že bude-li chtít Hamilton získat další titul, bude muset britský tým opustit a porozhlédnout se někde jinde. Například u Red Bullu. Podle Hornera by to však vedlo k podobnému napětí, jako tomu bylo mezi Hamiltonem a Alonsem v McLarenu v roce 2007.
"Těžko si představit dva piloty Lewisova a Sebastianova kalibru pod jednou střechou. Občas by létaly jiskry, jak jsme to viděli s Fernandem Alonsem a Lewisem. Jsme tedy spokojeni se složením, které máme. Uvidíme, jak se věci budou dále vyvíjet," vysvětluje šéf Red Bullu.
Jezdecké duo Webber - Vettel podle něj dobře funguje: "Jsou v odlišných fázích své kariéry a navzájem se doplňují. Mezi Markem a Sebem je 11 let a tato doba je z hlediska životních zkušeností dost cenná. Lewis a Seb jsou dva piloti, mezi nimiž je rozdíl pouze jednoho roku, a navíc jsou oba v počátečních fázích své kariéry."
Horner dodává, že si v současnosti nedokáže představit že, by Hamilton přestoupil k Red Bull: "Lewis má velký dar. V McLarenu je očividně spokojený. My jsme spokojeni se svým jezdeckým složením.
Pokud by chtěl jezdit za Red Bull, pak bychom samozřejmě nemohli ignorovat pilota jeho kalibru. Chápu však, že má podepsanou několikaletou smlouvu s McLarenem a předpokládal bych, že tam ještě nějakou dobu bude působit.
Ve vztahu kteréhokoliv pilota a týmu musí být touha na obou stranách, díky tomu tak dobře fungují vztahy s našimi současnými piloty. Sebastian je s Red Bullem od svých 12 let. Ale kdo ví, co bude v budoucnu, nikdy se nedá nic vyloučit. Na obou stranách by však musela být touha po něčem podobném."
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.