Pro Renault dopadla Velká cena Austrálie velice dobře, Rus Vitalij Petrov dojel na třetím místě. Tým věří, že by se výsledek mohl v Malajsii opakovat.
Po nehodě Roberta Kubicy v rally se týmu Renault moc nevěřilo, to ovšem vyvrátil Vitalij Petrov, když v Melbourne dojel na třetím místě. A jelikož tento výsledek rozhodně nepůsobil jako náhoda, věří šéf týmu, Eric Boullier, že by Renault mohl podobného výsledku dosáhnout i během VC Malajsie na okruhu Sepang.
"Začínám našemu autu opravdu věřit," řekl Boullier. "Do Malajsie přivezeme vylepšené auto." Na otázku, jestli by mohl díky tomuto vylepšení Renault být lepší než Ferrari, odpověděl: "Myslím, že už k tomu nemáme daleko."
Je možné, že za dobrou výkonností Renaultu stojí hlavně revoluční systém výfuků, které ústí na předních částech bočnic vozu. Boullier si tento systém velice pochvaluje a vzpomíná, jak během vývoje vozu s Jamesem Allisonem řešili, jestli ho nasadí.
"James mi v rozhodování hodně pomohl. Během vývoje vozu přišla klíčová etapa, kdy jsme museli určit, jestli se dáme konzervativní cestou nebo jestli nasadíme inovativní systém. Nakonec jsme dospěli k tomu, že to zkusíme. Nebylo to jen moje nebo Jamesovo rozhodnutí, k tomuto rozhodnutí jsme dospěli společně."
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.