Pirelli přemýšlí o úpravách svého systému barevného odlišení pneumatik po problémech, které se objevily během prvního závodního víkendu v Austrálii.
Pirelli před několika týdny oznámilo, že k úvodnímu podniku sezóny přiveze do Melbourne měkkou (žlutá) a tvrdou (stříbrná) směs. Poté, co se týmům zdálo v určitých situacích obtížné rozlišit, která směs je na vozech obuta, Pirelli přislíbilo, že tuto záležitost prozkoumá.
"Zabýváme se značením, obzvlášť stříbrným a bílým. Myslím, že žlutá byla velmi jasná. Při pohledu na záběry v průběhu závodu si nemyslím, že by existovaly pochybnosti při sledování vozů se žlutým značením.
Ale stříbrná? Ano. Myslím, že na tom budeme muset zapracovat, protože byla na černém pozadí trochu rozmazána. Ale kdyby tohle měl být můj největší problém, byl bych šťastný," dodává s nadsázkou sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery.
Barvné značení směsí pneumatik Pirelli - přijde změna?
Rubens Barrichello patří ke kritikům nového barevného značení pneumatik: "Barvy pneumatik nepomáhají rozlišit, co se děje. Pirelli musí pro diváky něco udělat. Když si zastavíte obraz, pak vidíte, o jakou směs se jedná. Ale když je auto v pohybu, nevidíte, jaké pneumatiky má nasazeny. Takže si jen představte, jaké to je na tribunách. Bylo by hezké, kdyby se to udělalo jinak."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.