David Coulthard bude ještě minimálně dva roky jezdit v DTM. Jeho cílem je jezdit více vpředu. Skot pokračuje pochopitelně s Mercedesem.
Jezdecká sestava Audi je již delší dobu známá, naproti tomu Mercedes zatím potvrdil pouze prodloužení smlouvy s Brunem Spenglerem. Všeobecně se bere jako jisté, že v nových vozech kromě Kanaďana uvidíme ještě Garyho Paffetta a Jamieho Greena. Pravděpodobně zůstane i Ralf Schumacher, ale o tom, jestli pojede i letos v novém autě, se hodně spekuluje. Jezdec z Kerpenu by rád jezdil i letos za tovární tým H.W.A., zatím však není nic oficiálně potvrzeno. V současné době také není oficiálně potvrzeno setrvání mezi diváky velmi oblíbeného Davida Coultharda, ale Skot odkrývá karty: „DTM je opravdu zábavné. Myslím, že bych po první učednickém roce mohl své zkušenosti zúročit, a pokusit se jezdit vpředu.“
„Pokud by si to Mercedes nemyslel, tak by se mnou jejich šéf, Norbert Haug, neprodloužil smlouvu,“ odhaluje bývalý jezdec McLarenu, Williamsu a Red Bullu. Je otázkou, zda by takový cíl mohl David dosáhnout v ročním voze, a nebo mu Mercedes slíbil nový stroj. Každopádně Davidova smlouva by měla být na dva roky a v příštím týdnu by se měl posadit do vozu C-Klasse během testů.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.