Šéf Red Bullu Christian Horner se vysmál komentářům Lewise Hamiltona, který uvedl, že Red Bull je pouze "výrobcem nápojů."
O tom, co Hamilton řekl pro Guardian na adresu Red Bullu, jsme psali zde. Výrobce nápojů se podle něj nemůže rovnat s historií závodních týmů, jako je McLaren či Ferrari. Horner si z těchto komentářů nic nedělá a myslí si, že pokud by měl pilot pravdu, pak by měly být Red Bullu připisovány zásluhy navíc za to, že dokázal porazit větší týmy.
"Nevím, v jakém kontextu to uvedl, ale na to, že jsme jen výrobcem nápojů, jsme dokázali porazit společnost konstruktérů se zdroji, které měl McLaren v několika posledních letech. Nejsem si tedy jistý tím, v jaké souvislosti to řekl. Jsme mnohem víc, než jen společností nápojů."
"Je to navíc o tom, jak si vedete na dráze. Vyhráli jsme v posledních letech 15 velkých cen a dva světové šampionáty - mezi konstruktéry i piloty, což byl jeden z nejlepších výkonů po předvedení těch nejlepších výkonů v pitlane. Na tom budeme stavět i letos.
Red Bull Racing je součást Red Bullu a Red Bull působí po celém světě jako výrobce energetických nápojů. Jsme velmi důležitou součástí byznysu a úspěchu, který Red Bull dosáhl poměrně unikátním způsobem za velmi, velmi krátkou dobu," uvedl Horner.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.