Team Lotus potvrzuje Karuna Chandhoka na pozici svého testovacího pilota. Připojí se tak ke třetímu pilotovi Liuzi Raziovi a testovacím pilotům - k Davidovi Valsecchimu a Ricardovi Teixeirovi.
Lotus dá Chandhokovi příležitost během pátečních tréninků o závodních víkendech včetně hned toho prvního v Melbourne, na který se původně těšil Valsecchi (Davide se ale dočká v Malajsii). "Jeho technické informace a očividný talent poskytnou týmu hodnotné poznání toho, jak optimalizovat výkonnostní potenciál T128 na dráze," vysvětluje tento krok Lotus na svých stránkách.
Tony Fernandes indického pilota vítá: "Další skvělý den pro tým Lotus. Jmenování Karuna nám přináší nejen jeho ohromný jezdecký talent a zkušenosti z F1, které nám pomohou dále vyvíjet vůz, ale také přináší vřelou, velice profesionální osobnost, kterou v rodině týmu Lotus rád poznávám... Všichni v týmy se velmi těší na práci s Karunem. Nemůžu se dočkat, až uvidím zástupce indického národa v našem autě."
Chandhok své nové zaměstnání komentuje: "S týmem jsem již nějakou dobu o své reli u nich hovořil a jsem rád, že nyní můžeme potvrdit to, že budu jezdit za tým Lotus v roce 2011. Pracujeme nyní na upřesnění toho, kterých tréninků přesně se zúčastním.
Poté, co jsem s nimi strávil nějakou dobu během posledních předsezónních testů, si dobře všímám vášně, jíž všichni v týmu Lotus chovají vůči tomu, aby tým dostali zpět do čela F1. Jsou to pro něj velmi vzrušující časy a je mi opravdu ctí, že budu moci sehrát svou roli ve formování budoucnosti týmu.
Chtěl bych poděkovat Tonymu, Dinovi, Nasovi, Riadovi a Mikovi za důvěru, kterou ve mně projevují, a za šanci, díky níž mohu týmu pomoci se rozvíjet. Odvedu vždy to nejlepší, co je v mých silách, abych jim důvěru oplatil."
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.