Prezident FIA Jean Todt doufá, že se mu podaří zavést dobře viditelná pevná čísla, která by se po každé sezóně neměnila. Mělo by to fanouškům usnadnit identifikaci pilotů na dráze.
Každý pilot sice dostává každý rok své číslo, týmy je ale umísťují na různých částech monopostů - na nose či bočnicích zadních křídel - a po sezóně se dle umístění v šampionátu mění. Todt proto volá po úpravách současného značení.
"Je to velmi obtížné poznat jezdce ve voze. Rád bych z dálky poznal, kdo řídí vůz a jaké má číslo," uvádí pro The Age.
"Podobně jako v NASCARu, pilot vstupující do Formule 1 by dostal své číslo. To by mu zůstalo po celou dobu jeho kariéry. Mohli byste poznat pilota podle jeho čísla. Momentálně nevíte, jaké mají čísla, nevidíte jména," popisuje Todt.
U přechodného zbarvení Williamsu s rozpoznáním čísla nebyl problém
K tomuto kroku by však prezident FIA potřeboval souhlas většiny týmů, což je zatím problém: "Potřebujete pro změny pevnou půdu pod nohama. Potřebujete minimálně pozitivní názor skupiny v F1. Zatím o to žel nemají zájem, jsou docela spokojeni. Ale to přijde, změní se to."
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.