Pirelli si přeje, aby pro ně Pedro de la Rosa odjel ještě jeden test, než si za něj najde plnohodnotnou náhradu, která by ujala jejich vývojového programu.
Od De la Rosy se očekávalo, že zůstane u Pirelli, jenže minulý týden přišlo oznámení, že se vrací k McLarenu na pozici rezervního pilota. Ačkoliv má Pirelli stále několik týdnů na to, aby si našlo dalšího testera, který se bude v dubnu tohoto roku prohánět po Istanbulu už s vylepšeným vozem Toyoty, italský výrobce by poslední test přesto rád odjel s De la Rosou za volantem.
„Naše první testy se budou konat v dubnu a já bych si přál, aby je vykonal Pedro, než nás opustí – což by bylo ideální, protože bych rád zachoval určitou kontinuitu.
Učinili jsme nějaké úpravy na Toyotě pro letošní rok, abychom zvýšili přítlak. Chtěl bych, aby to Pedro porovnal, protože s loňským autem jezdil. Po tomto testu by mohly vzniknout u dalších týmů problémy, kdybychom pokračovali [se stále stejným vozem]. Přivítali bychom nějakou výpomoc."
Hemberyho trápí nedostatek zkušených pilotů F1, kteří by byli dostupní: “Není to ideální, protože neexistuje systém pro řízení vozů F1 pro mladé piloty. Nemohu si tedy jednoduše vybírat z mladých pilotů. Stejně tak chcete někoho zkušeného, který by vám poskytl ty správné vstupní informace. Pro nás to není jednoduché vyřešit. Doufám, že brzy najdeme řešení.”
Sportovní ředitel Pirelli si také zavtipkoval, že by měl zřejmě vybírat peníze za možnost stát se jejich testovacím pilotem. Jak Nick Heidfeld, tak I Pedro de la Rosa si po testování pro Pirelli brzy našli zaměstnání na plný úvazek někde jinde.
“Pokud by se někdo chtěl dostat do F1, měl by dobrý rozpočet a chtěl by mi zaplatit za místo testovacího pilota, jen ať si podá žádost. Naše úspěšnost v zajišťování kontraktů v F1 je momentálně asi vůbec nejvyšší v tomto byznysu – když mi tedy napíšete s nabídkou slušného balíku, pak jsme ochotni jednat."
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.