Pirelli po analýze dat z posledního testu v Barceloně věří, že jejich pneumatiky povedou na počátku letošní sezóny k vzrušujícím závodům.
Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery o lekcích, které se minulý týden naučili v Barceloně, uvádí: "Daly nám ty správné signály, že když budeme mít ty správné teploty, dostaneme se zpět k datům, která jsou bližší výsledkům našich testů, což je pro nás stěžejní.
Viděli jsme některé zajímavé simulace závodů ve Španělsku, ale týmy hrají taktické hry - některé komentáře neodpovídají strategií a naopak. Z toho, co jsme viděli, se strategie budou odvíjet od dvou až čtyř zastávek v závislosti na jednotlivých týmech."
Věří, že degradace nebude působit problémy, ale díky jejich pneumatikám uvidíme rozmanité strategie a dobrou podívanou: "Pokud jde o nás, dodáme to, o co jsme byli požádáni - což znamená přispět k více zastávkám. Našim cílem byly dvě zastávky, momentálně to možná vypadá průměrně na tři. Ale to si dále ověříme."
"Po mnoho let ve sportu existovalo více zastávek kvůli pneumatikám a palivu, chytrost ve strategiích vedla k mnoha skvělým závodům. Vzpomeňte si na to, jak Michael Schumacher v minulosti vyhrál mnoho závodů v kombinaci s Rosem Brawnem a jejich správných voleb.
Pokud by se nám to povedlo znovu oživit, z pohledu fanoušků to bude velmi vzrušující. A bude velmi vzrušující, když některé týmy pojedou na dvě a jiné na čtyři zastávky. Snažit se vypočítat, jak jim to bude vycházet během posledních několika kol, bude také vzrušující," dodává Hembery.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.