Pedro de la Rosa se vrací do McLarenu, kde bude stejně jako před léty působit v roli testovacího rezervního pilota.
Španěl u týmu pracoval v letech 2003 - 2009, převážně jako testovací pilot. Došlo však i na splnění jeho snů, když ho McLaren nasadil v roce 2005 a 2006 do několika závodů.
Pedro většinu loňské sezóny prožil závoděním za Sauber, kde jej později nahradil Nick Heidfeld. Poté se stal testovacím pilotem Pirelli, kde pomáhal s vývojem letošních pneumatik.
De la Rosa nyní oznamuje: "Ze všech týmů, kde jsem ve Formuli 1 jezdil, se v McLarenu cítím opravdu jako doma. Velmi mě tedy vzrušuje návrat k týmu, kterému můžu pomoci s vývojem MP4-26.
Lewis a Jenson mají velmi pozitivní a produktivní pracovní vztah - budu na tom tedy stavět a snažit se tomu něco přidat. Mým cílem je udělat vše, co budu moci, abych jim pomohl dostat ještě více z našeho auta, z našich inženýrů a technických zdrojů v McLaren Technology Centre."
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh novinku komentuje slovy: "Vím, že budu mluvit za všechny kolegy, když řeknu, že jsem potěšený tím, že se Pedro rozhodl pro návrat k Vodafone McLaren Mercedesu. Vrací se dokonce s většími zkušenostmi a jeho motivace a pozornost vůči detailům zůstávají stále na vysoké úrovni. Jeho angažování znatelně posílí naše jezdecké složení.
S dvěma světovými šampiony - závodními piloty Lewisem a Jensonem, a dvěma nejzkušenějšími piloty na světě schopnými vyvíjet - s Pedrem a Garym, cítíme, že máme kvarteto talentů, které nemá absolutně žádnou konkurenci."
McLaren si navzdory příchodu De la Rosy podrží také Garyho Paffetta, který bude letos také závodit v sérii DTM za Mercedes.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.