V roce 2011 by se chtěl tým Lotus umisťovat pravidelně uprostřed pole, zatímco v roce 2012 by už stáj mohla stanout poprvé na pódium.
V roce 2010 dosáhl Lotus svého cíle. Tím bylo, aby se stal nejlepším ze všech nových týmů v F1, to znamenalo být desátý v tabulce konstruktérů. To se mu povedlo. Letos by se stáj kolem Tonyho Fernandese chtěla umisťovat ve středu pole. I pro příští rok již jsou stanoveny cíle.
"Letos chceme bojovat se zavedenými týmy. V roce 2012 už bychom chtěli dojíždět co možná nejčastěji na bodech a chtěl bychom pokud možno získat i nějaké pódiové umístění. Rok 2013 by pak už měl znamenat pravidelná bodová umístění a získávání pódií, chtěli bychom už být na čele," říká týmový manažer, Graham Watson.
V nadcházející sezoně bude podle Watsona nejlepší příležitost pro to, aby stáj překvapila, v Monaku: "Tam je to vždy jako loterie. Nikdy nevíte, kdo a kdy odpadne. Mohli bychom tam mít šanci. Myslím ale, že v průběhu roku budou i další tratě, které by nám mohly sedět. Vzhledem k současné fázi testů je ale obtížné předpovědět, které to budou."
Vloni stáj trápily především problémy s hydraulikou a převodovkou, to by už letos mělo být minulostí: "Máme teď novou převodovku od Red Bullu, která nám pomohla, abychom v této oblasti výrazně pokročili vpřed. Celý nový balík zahrnující motory od Renaultu a převodovky od Red Bullu pomohl k tomu, že je letošní vůz o hodně lepší, než byl ten minulý."
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.