V roce 2011 by se chtěl tým Lotus umisťovat pravidelně uprostřed pole, zatímco v roce 2012 by už stáj mohla stanout poprvé na pódium.
V roce 2010 dosáhl Lotus svého cíle. Tím bylo, aby se stal nejlepším ze všech nových týmů v F1, to znamenalo být desátý v tabulce konstruktérů. To se mu povedlo. Letos by se stáj kolem Tonyho Fernandese chtěla umisťovat ve středu pole. I pro příští rok již jsou stanoveny cíle.
"Letos chceme bojovat se zavedenými týmy. V roce 2012 už bychom chtěli dojíždět co možná nejčastěji na bodech a chtěl bychom pokud možno získat i nějaké pódiové umístění. Rok 2013 by pak už měl znamenat pravidelná bodová umístění a získávání pódií, chtěli bychom už být na čele," říká týmový manažer, Graham Watson.
V nadcházející sezoně bude podle Watsona nejlepší příležitost pro to, aby stáj překvapila, v Monaku: "Tam je to vždy jako loterie. Nikdy nevíte, kdo a kdy odpadne. Mohli bychom tam mít šanci. Myslím ale, že v průběhu roku budou i další tratě, které by nám mohly sedět. Vzhledem k současné fázi testů je ale obtížné předpovědět, které to budou."
Vloni stáj trápily především problémy s hydraulikou a převodovkou, to by už letos mělo být minulostí: "Máme teď novou převodovku od Red Bullu, která nám pomohla, abychom v této oblasti výrazně pokročili vpřed. Celý nový balík zahrnující motory od Renaultu a převodovky od Red Bullu pomohl k tomu, že je letošní vůz o hodně lepší, než byl ten minulý."
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.