V roce 2011 by se chtěl tým Lotus umisťovat pravidelně uprostřed pole, zatímco v roce 2012 by už stáj mohla stanout poprvé na pódium.
V roce 2010 dosáhl Lotus svého cíle. Tím bylo, aby se stal nejlepším ze všech nových týmů v F1, to znamenalo být desátý v tabulce konstruktérů. To se mu povedlo. Letos by se stáj kolem Tonyho Fernandese chtěla umisťovat ve středu pole. I pro příští rok již jsou stanoveny cíle.
"Letos chceme bojovat se zavedenými týmy. V roce 2012 už bychom chtěli dojíždět co možná nejčastěji na bodech a chtěl bychom pokud možno získat i nějaké pódiové umístění. Rok 2013 by pak už měl znamenat pravidelná bodová umístění a získávání pódií, chtěli bychom už být na čele," říká týmový manažer, Graham Watson.
V nadcházející sezoně bude podle Watsona nejlepší příležitost pro to, aby stáj překvapila, v Monaku: "Tam je to vždy jako loterie. Nikdy nevíte, kdo a kdy odpadne. Mohli bychom tam mít šanci. Myslím ale, že v průběhu roku budou i další tratě, které by nám mohly sedět. Vzhledem k současné fázi testů je ale obtížné předpovědět, které to budou."
Vloni stáj trápily především problémy s hydraulikou a převodovkou, to by už letos mělo být minulostí: "Máme teď novou převodovku od Red Bullu, která nám pomohla, abychom v této oblasti výrazně pokročili vpřed. Celý nový balík zahrnující motory od Renaultu a převodovky od Red Bullu pomohl k tomu, že je letošní vůz o hodně lepší, než byl ten minulý."
Lewis Hamilton poukázal na problém, který podle něj v letošní sezoně výrazně ovlivnil atmosféru uvnitř Ferrari. Podle něj tlak zvenčí na piloty výrazně zatížil psychiku celé stáje.
McLaren vstupuje do závěrečného závodu sezony v Abú Zabí s jasným cílem zajistit, aby jeden z jeho jezdců porazil Maxe Verstappena a získal titul, aniž by tým zasahoval do přirozeného souboje mezi Oscarem Piastrim a Landem Norrisem.
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.