Pedro de la Rosa potvrdil, že s Renaultem jednal o náhradě Roberta Kubicy poté, co se zranil během rally v Itálii.
Tým z Enstone se ale nakonec rozhodl pro jiného veterána F1 - Nicka Heidfelda. Eric Boullier uvedl, že krom jednání s Vitantoniem Liuzzim oslovili i Španěla: "Hovořil jsem s Pedrem de la Rosou."
De la Rosa souhlasí: "Když mi volali z Renaultu, řekl jsem jim, že mám zkušenosti, jsem rychlý a nepotřebuji ujet 200 kol, abych poznal, co je na voze třeba změnit, aby byl konkurenceschopný."
Co bude podnikat v letošním roce, zatím není přesně známo, De la Rosa by ale chtěl zůstat v kontaktu s F1 i v dalších letech. "Chtěl bych zůstat v F1 aktivním ještě další tři roky," uvádí na svých internetových stránkách.
"Vše nakonec záleží na vaší fyzické kondici. Nyní jsem na tom velmi dobře, možná ještě lépe než tehdy, kdy mi bylo dvacet. Udělal jsem dvě velké chyby. První bylo to, že jsem se stal testovacím pilotem Jordanu [v roce 1998], aniž bych ujel mnoho kol. Měl jsem se snažit přesvědčit Repsol, abych mohl závodit se skromnějším týmem," vysvětluje De la Rosa.
"Druhou byl podpis s Jaguarem [v roce 2001], s týmem, který měl velký rozpočet, ale minimální infrastrukturu. Když jsem k nim nastoupil, byli jediným týmem šampionátu bez aerodynamického tunelu. Dostal jsem se do špatného auta a stále se snažím najít to správné," dodal s úsměvem.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.