Mercedes po nepříliš uspokojivých výkonech v dosavadních testech slibuje velké vylepšení svého vozu. Podle týmu není důvod k panice, vše jde údajně podle plánu. Podle spekulací ovšem nová verze monopostu neprošla povinnými crash testy FIA.
Problémy se mají týkat konfigurace s novými výfuky, které Ross Brawn zatím "na žádném jiném voze neviděl."
Je pravdou, že vylepšený vůz MGP W02 neprošel předepsanými crash testy? "Nebudeme to komentovat," odpověděl Haug vyhýbavě na tento dotaz britskému Autosportu. "Ale nemělo by to pro nás být překážkou," dodal.
Výkonný ředitel Nick Fry dnes v rozhovoru uvedl, že Mercedes nepanikaří, přestože do prvního závodu v Austrálii musí dle Brawna alespoň o sekundu na kolo zrychlit. Věří, že nové díly pro nadcházející testy v Barceloně - přepracované výfuky, nové přední křídlo, deflektory a bočnice - pomůžou vylepšit formu jejich vozu.
"V Barceloně budou určité rozdíly. Myslím, že uvidíte vzestupný trend, k panice máme daleko. Michael naši situaci chápe. Všichni závodní piloti chtějí být od počátku nejrychlejší, to je jejich přirozeností," uvedl Fry.
Liam Lawson vstoupil do své první kompletní sezóny ve Formuli 1 způsobem, který si rozhodně nepředstavoval. Místo solidních výsledků se potýká s problémy a jeho výkony zatím zaostávají za očekáváním.
Red Bull Racing se už po dvou závodech sezóny 2025 ocitl v nečekaně složité situaci, která může ovlivnit jeho další směřování v šampionátu.
Velká cena Číny přinesla pro Ferrari hořké zklamání. Italská stáj přišla o výsledky obou svých monopostů kvůli dvojité diskvalifikaci za odlišná technická porušení. Místo boje o cenné body tak tým odjíždí s prázdnou a čeká ho hledání příčin tohoto fiaska.
Po zavedení nové specifikace motorů v roce 2026 by se mohla Formule 1 zaměřit na možnost návratu motorů V10, které zmizely z F1 po roce 2005. Tento návrh vyvolává mezi jezdci odlišné názory.
Jack Doohan nezačal sezónu dobře, když po dvou závodech nezískal žádné body a připsal si čtyři trestné body na superlicenci. Tato negativní bilance ho může ohrozit, pokud nepřijde s rychlým zlepšením výkonů.
Po závodě v Šanghaji Red Bull svolá speciální schůzku zaměřenou na analýzu výkonnosti monopostu RB21 a jeho následné zlepšení.
Výhra Andrea Kimiho Antonelliho v anketě „Jezdec dne“ vyvolala mezi fanoušky určité pochybnosti, ale nakonec se ukázalo, že si tento titul skutečně zasloužil, i když konkurence byla silná.
Red Bull zažil zklamání na Velké ceně Číny, kde se popáté za posledních sedm závodů neprobojoval na stupně vítězů.
Ferrari se po Velké Číny ceně ocitlo v nepříjemné situaci, když byli oba jeho jezdci diskvalifikováni kvůli technickým nesrovnalostem. Ferrari však na vzniklou situaci reagovalo rychle a svým fanouškům poskytlo oficiální vysvětlení.
Liam Lawson ví, že jeho výkony rozhodují o jeho budoucnosti v Red Bullu, ale nemá čas se na auto dostatečně přizpůsobit. V Číně skončil dvanáctý.
Obě Ferrari s Pierrem Gaslym byli po závodě Velké ceny Číny diskvalifikováni, což znamená, že přicházejí o cenné body. Vozy neprošly technickou kontrolou po závodě.
V závěru Velké ceny Číny čelil Lando Norris problémům s brzdovým pedálem, což málem změnilo výsledek jeho závodu.