Po oznámení alokací na první čtyři závody se Pirelli dostalo kritiky kvůli problémům s jejich super-měkkou a střední směsí. Firma se ale brání.
Dle kritiků Pirelli zahájí první pětinu sezóny pouze s měkkou a tvrdou směsí pneumatik kvůli problémům se střední a super-měkkou směsí, která je sice rychlá, ale po jediném kole údajně zcela odejde.
"Někdo vyhraje a neuslyšíte od něj jedinou výtku. Ostatní si budou stěžovat, protože by rádi byli na jeho místě. Během testů jsme již viděli, že někteří dokážou z pneumatik dostat více než jiní. To je však součástí hry," reaguje sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery.
K rychlému opotřebení svých pneumatik pro spox.com uvedl: "Všichni to chtěli takhle, protože je stále nudily závody s pouze jedinou zastávkou. Týmy a Bernie Ecclestone chtěli znovu závody o dvou zastávkách - a my abychom pro to vyrobili pneumatiky. To jsme udělali. Nyní týmy čelí výzvě, jak z nich dostat co nejvíce, obzvláště z hlediska strategie."
Poté se Hembery musel vypořádat s dalším nepříjemným dotazem, který se odvolával na schopnost Bridgestone vyrobit pneumatiky, které neměly takové problémy s degradací: "Jistě, ale takový byl záměr. Byla by to pro nás ta nejjednodušší věc na světě - udělat pneumatiku, která vydrží celý víkend."
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.