Pirelli hodlá přivézt do Bahrajnu, Austrálie, Malajsie i do Číny měkkou a tvrdou směs ze svého portfolia pneumatik pro suché podmínky.
Pirelli očekává "fantastické strategie během prvních soubojů týmů se svými novými vozy." Většina pilotů bude podle nich volit dvě zastávky během každého závodu.
Sportovní ředitel Paul Hembery uvedl: "Cenná data, která jsme získali během oficiálních i soukromých testů nám ukázala, že nominování tvrdé a měkké směsi je nejlepší jak pro piloty, tak i pro diváky, takže se nyní těšíme na úspěšný debut v závodě a skvělou show na Středním a Dálném východě v nadcházejících čtyřech závodech.
Doposud si užíváme skvělé spolupráce s týmy. Jsem si jistý, že ohlášením směsí pro první čtyři závody jim pomůže soustředit jejich vývoj na začátek sezóny."
Sportovní ředitel Pirelli - Paul Hembery
Alokace jsou tedy stejné jako u Bridgestone v loňském roce - rozdíl bude pouze v Bahrajnu, kam japonský výrobce pneumatik loni dovezl o stupeň měkčí směsi (super-měkkou a střední). Pirelli se v závodě Formule 1 objeví poprvé od Velké ceny Austrálie 1991.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.