Bruno Senna dnes konečně dostal šanci ukázat, co dovede za volantem monopostu R31. Tím se jen potvrdily spekulace, podle kterých je mladík jedním z kandidátů na post po Robertu Kubicovi.
Je zcela pochopitelné, že byl Bruno pod tlakem včerejšího výsledku, který s novým Renaultem podal Nick Heidfeld. Jenže zatímco momentálně už všechny týmy balí svoje vybavení a míří do Barcelony, kde začínají další testy v pátek, Renault stále ohledně své jezdecké sestavy pro tuto sezónu mlčí.
Senna byl jedním z vůbec prvních jezdců, kteří dnes na trať vyrazili, na konci dne zaznamenal pátý nejlepší čas: "Rozhodně to nebyl žádný rozstřel o místo. Na to, že jsem v týmu pouze tři týdny, tak je skvělé, že jsem dostal příležitost vyzkoušet si vůz. Tým ví, co potřebuje, a je jen na nich, co udělají."
"Na mě to není. Dostal jsem pouze možnost jeden den si vyzkoušet vůz na trati. Ale na přípravu potřebujete mnohem víc než to a oni potřebují zkušeného jezdce." I Bruno nový Renault chválil. "Je to velice dobré auto, bude konkurenceschopné. Musí se však odvést ještě určité vývojové práce. Auto má ještě určitý potenciál, který z něj musíme získat."
Nicméně všechny asi nejvíce zajímá, zda-li Bruno Senna dostane možnost závodit za tým Renault. Jeho odpověď byla krátká: "Nevím, je to na týmu."
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.