Bruno Senna dnes konečně dostal šanci ukázat, co dovede za volantem monopostu R31. Tím se jen potvrdily spekulace, podle kterých je mladík jedním z kandidátů na post po Robertu Kubicovi.
Je zcela pochopitelné, že byl Bruno pod tlakem včerejšího výsledku, který s novým Renaultem podal Nick Heidfeld. Jenže zatímco momentálně už všechny týmy balí svoje vybavení a míří do Barcelony, kde začínají další testy v pátek, Renault stále ohledně své jezdecké sestavy pro tuto sezónu mlčí.
Senna byl jedním z vůbec prvních jezdců, kteří dnes na trať vyrazili, na konci dne zaznamenal pátý nejlepší čas: "Rozhodně to nebyl žádný rozstřel o místo. Na to, že jsem v týmu pouze tři týdny, tak je skvělé, že jsem dostal příležitost vyzkoušet si vůz. Tým ví, co potřebuje, a je jen na nich, co udělají."
"Na mě to není. Dostal jsem pouze možnost jeden den si vyzkoušet vůz na trati. Ale na přípravu potřebujete mnohem víc než to a oni potřebují zkušeného jezdce." I Bruno nový Renault chválil. "Je to velice dobré auto, bude konkurenceschopné. Musí se však odvést ještě určité vývojové práce. Auto má ještě určitý potenciál, který z něj musíme získat."
Nicméně všechny asi nejvíce zajímá, zda-li Bruno Senna dostane možnost závodit za tým Renault. Jeho odpověď byla krátká: "Nevím, je to na týmu."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.