Šéf Renaultu Eric Boullier potvrdil, že při výběru, kdo zastoupí zraněného Roberta Kubicu, vybírají mezi Nickem Heidfeldem, Vitantoniem Liuzzim a Brunem Sennou.
V nemocnici Santa Corona, kde leží polský pilot, Boullier uvedl, že tento týden v Jerezu usedne do vozu Bruno Senna. O tom, kdo bude nastupovat v závodech po boku Vitalije Petrova, však ještě nerozhodli.
"Nejprve teď usedne do vozu náš první testovací pilot. Mezitím se porozhlédneme, kdo Kubicu nahradí. Vybíráme mezi Sennou, Liuzzim a Heidfeldem," říká otevřeně šéf závodního týmu Renaultu.
Bruno Senna má v plejádě testovacích pilotů Renaultu prioritu. Liuzzi je v očích mnoha lidí rychlý, talentovaný pilot, který měl v minulé sezóně smůlu a ještě nepředvedl vše. Heidfeld je také ceněným a zkušeným pilotem, který by na závodění určitě měl.
Kdo nastoupí místo Kubicy?(Zleva doprava: Nick Heidfeld, Vitantonio Liuzzi a Bruno Senna)
Boullier měl včera odpoledne možnost na chvíli promluvit s Kubicou: "Byli jsme s ním asi 15 min. Vtipkovali jsme, vypadal velmi dobře. Samozřejmě chtěl hned vědět, jaký je program týmu pro tuto sezónu. Tým je mu blízký. Čekáme na něj s otevřenou náručí a doufáme, že se vrátí před koncem sezóny."
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.