I když se očekávalo, že Ferrari na svém novém voze F150 použije zavěšení typu pull-rod, podobně jako loni Red Bull, nový vůz italské stáje zůstává u typu push-rod.
Jaké zadní zavěšení bude mít nové Ferrari? Tuto otázku si kladlo mnoho lidí. Včera byl nový monopost odhalen a je jasné, že Ferrari F150 zůstává u zavěšení typu push-rod.
Podle Nikolase Tombazise, který má na starosti design monopostů si ale myslí, že se týmu podařilo navrhnout vůz tak, že toto zavěšení nebude znamenat žádnou nevýhodu oproti zavěšení typu pull-rod.
"Během vývoje vozu jsme vyzkoušeli mnoho variant, včetně zavěšení, které loni používal Red Bull, nicméně došli jsme k závěru, že nejlepší bude použít zavěšení push-rod, které jsme používali i loni.
Podařilo se nám nalézt způsob, který na voze zrovna teď není tak viditelný, jak extrémním způsobem zmenšit prostor push-rod zavěšení. To znamená, že můžeme zmenšit velikost v zadní části, takže naše verze je mnohem kompaktnější než předchozí. Věříme, že jsme dosáhli podobné úrovně balíku, jako ostatní."
Ferrari představilo svůj nový vůz včera a hned ho otestovalo při shakedownu na okruhu ve Fioranu (více zde a zde).
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.