McLaren před sezónou 2011 provedl ve svém týmu personální změny - novým technickým ředitelem se stává šéf konstruktérů Paddy Lowe.
Kvůli této změně se Tim Goss - hlavní konstruktér loňského vozu MP4-25 - přesune na pozici Paddyho Lowa. Oba budou úzce spolupracovat s Neilem Oatleyem, který bude pokračovat v roli ředitele designových a vývojových programů.
Lowe o své nové roli řekl: "Je to skvělé pro Neila a pro mě, že se k nám přidá Tim jako další ředitel technické části. My tři budeme nejen moci efektivněji rozdělovat naše pracovní povinnosti, ale díky Timovi a mně se budeme také dělit o účast na závodech.
Je to velmi důležité mít seniorský technický management na závodní trati, protože tam získáváte body. Na druhé straně když jste pořád pryč, tak riskujete, že ztratíte dohled nad nějakou těžkou práci, která se odehrává v továrně."
Gossovo jmenování souvisí také s povinnostmi, které mu přibyli loni po odchodu Pata Frye do Ferrari: "Společně s Patem Fryem jsem byl zodpovědným za směrování našich vozů. Nyní mám obě role - ale v rámci týmu samozřejmě došlo k určitému posunu odpovědností. Jasně, že nemůžu pracovat za dva."
"Jako ředitel konstrukce budu koordinovat menší tým projektových inženýrů, kteří jsou zodpovědní za specifikaci, design a vývoj našich vozů," popisuje Goss.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.