McLaren před sezónou 2011 provedl ve svém týmu personální změny - novým technickým ředitelem se stává šéf konstruktérů Paddy Lowe.
Kvůli této změně se Tim Goss - hlavní konstruktér loňského vozu MP4-25 - přesune na pozici Paddyho Lowa. Oba budou úzce spolupracovat s Neilem Oatleyem, který bude pokračovat v roli ředitele designových a vývojových programů.
Lowe o své nové roli řekl: "Je to skvělé pro Neila a pro mě, že se k nám přidá Tim jako další ředitel technické části. My tři budeme nejen moci efektivněji rozdělovat naše pracovní povinnosti, ale díky Timovi a mně se budeme také dělit o účast na závodech.
Je to velmi důležité mít seniorský technický management na závodní trati, protože tam získáváte body. Na druhé straně když jste pořád pryč, tak riskujete, že ztratíte dohled nad nějakou těžkou práci, která se odehrává v továrně."
Gossovo jmenování souvisí také s povinnostmi, které mu přibyli loni po odchodu Pata Frye do Ferrari: "Společně s Patem Fryem jsem byl zodpovědným za směrování našich vozů. Nyní mám obě role - ale v rámci týmu samozřejmě došlo k určitému posunu odpovědností. Jasně, že nemůžu pracovat za dva."
"Jako ředitel konstrukce budu koordinovat menší tým projektových inženýrů, kteří jsou zodpovědní za specifikaci, design a vývoj našich vozů," popisuje Goss.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.