Španělská stáj HRT zveřejnila na svých stránkách rozhovor se svým šéfem Colinem Kollesem, který prozradil něco o přípravách v rámci týmu a novém monopostu.
Blíží se první test roku 2011. Můžete nám prozradit nějaké podrobnosti o voze, který budete používat?Colin Kolles: Během prvních testů použijeme auto z roku 2010, a jakmile bude hotové auto pro rok 2011, nasadíme ho. Podle plánu bychom nový vůz chtěli použít během testu v Bahrajnu. Auto pro rok 2011 bude kompletně novým monopostem, bude se jmenovat F111.
Testy ve Španělsku by mohly být velmi dobrou příležitostí pro piloty Hispanie otestovat nové pneumatiky. Co si o tom myslíte?CK: Minulý rok jsme neměli příležitost testovat, tuto sezónu budeme schopni našim pilotům poskytnout příležitost odjet více kilometrů a zvyknout si na pneumatiky Pirelli. Takže ano, španělské testy jsou pro nás velmi důležité.
Josef Král s vozem HRT F110 při loňských testech mladíků v Abú Zabí
Jaké jsou vaše dojmy z dosavadních pokroků u F111? Kdo na něm pracuje?CK: F111 je vyráběn Hispanií pomocí několika skupin inženýrů. Momentálně jich přibližně čtyřicet finalizuje první specifikaci - pod vedením Geoffa Willise jakožto technického ředitele a Paula Whita jako hlavního návrháře.
Co můžete prozradit o jezdeckém složení Hispanie pro rok 2011? Nechystá tým nějaké prohlášení během příštích týdnů?CK: Uvidíme. V několika příštích dnech učiníme několik prohlášení. O druhém pilotovi jsme zatím nerozhodli, protože si chceme být jistí tím, že zvolíme tu nejlepší možnost. Děláme pokroky ve všech oblastech, což je pozitivní. Pracujeme velmi tvrdě a výsledky budou viditelné a velmi brzy o nich řekneme více.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.