Nico Hülkenberg popisuje svůj přesun na místo testovacího jezdce Force India. Němec po loňské sezoně ztratil svou sedačku ve Williamsu na úkor mistra GP2 Pastora Maldonada, který se tak může těšit na svou první sezonu v F1.
Dnes bylo v Glasgow oznámeno, že za Force India budou v letošní sezoně jezdit Adrian Sutil a Paul di Resta. Náhradním a testovacím jezdcem, který bude připraven zaskočit za některého ze závodních jezdců v případě potřeby, bude Nico Hülkenberg.
"Jsem šťastný, že zůstávám ve Formuli 1 i v roce 2011. Těším se na spolupráci s týmem Force India. Jsem si jistý, že se tento tým bude v budoucnu i nadále zlepšovat. Skutečnost, že se mnou tým podepsal dlouhodobou smlouvu, beru jako vyjádření důvěry v mé schopnosti,“ prohlásil 23letý Němec.
„Udělám vše, co bude v mých silách, abych naplnil očekávání týmu do mě vložená. Doufám, že schopnosti, které během letošního roku u týmu prokáži, přesvědčí tým, abych se v roce 2012 vrátil zpět do závodního kokpitu,“ hledí do budoucnosti Nico.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.