Světově proslulý návrhář automobilových konceptů a autor vizionářských ilustrací Daniel Simon se dohodl s týmem Hispania Racing na vytvoření nového dynamického korporátního image.
Mladý německý designér se stal známým díky svých futuristických vizí uveřejněných v knize Cosmic Motors, díky níž se stal jedním z nejvyhledávanějších automobilových návrhářů v Hollywoodu.
Jakožto návrhář konceptů a vozů budoucnosti si získal slávu i v automobilovém průmyslu. Spolupracoval se společnostmi, jako je Bugatti či Honda, v Hollywood spolupracoval s režisérem Ridleym Scottem a dalšími na známých hitech filmového plátna včetně příběhu Tron: Legacy z dílny Walta Disneyho.
HRT se první sezónou v F1 protlouklo různými problémy, jeho odhodlanost a představy Simona zaujaly: "Hispania Racing mi nabídla černé plátno a tak jsem si nemohl nechat uniknout takovou příležitost přivést k životu prvky z 'Cosmic Motors.' Bude to vzrušující cesta, protože Hispania Racing se vyvíjí a roste, a já hledám výzvu k vytvoření silné vizuální výpovědi týmu."
Další kolekci Simonových skečů najdete na danielsimon.net
Jak na tento zdánlivě bláznivý nápad pohlíží šéf závodního týmu Colin Kolles? "Zaměstnání Daniela Simona k vytvoření našeho nového korporátního image je skvělou zprávou pro všechny. Kdybych ho měl popisovat, byla by to jednoduše prohlášení o tom, čeho dosáhl s hollywoodskými trháky.
Hispania Racing roste krok po kroku, a angažováním výjimečných profesionálů z různých oblastí, jako je případ Daniela, toto zlepšování jen potvrzuje. Formule 1 je na samé hranici vůdčích technologií a poslední trendů, a Danielovy futuristické nápady poskytnou dávku drzosti a inovace, kterou chceme vždy vídávat v tomto sportu."
Britský pořad Top Gear popsal rozsah Danielových schopností těmito slovy: "Je to jako byste v mixéru smíchali Barbarellu, Jamese Bonda, Hvězdné války a vůz F1."
A kdy že uvidíme první ze vzrušujících návrhů Daniela Simona v F1? "Brzy," sděluje tým veřejnosti.
Simonův trailer
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.