Michael Schumacher může zajásat - Pirelli od loňského testu v Abú Zabí změnilo konstrukci svých pneumatik: přední budou silnější, což by mohlo více vyhovovat jeho jezdeckému stylu.
Schumi byl přitom jedním z několika pilotů, kteří si na přední pneumatiky loni při testu Pirelli po skončení sezóny stěžovali.
Šéf sportovního oddělení Pirelli Paul Hembery pro Autosport prozradil, že je v návaznosti na získanou zpětnou vazbu od té doby upravili: "Byli jsme požádáni o to, abychom přední pneumatiky udělali o něco silnější, což jsme učinili. Možná jsme při tom narušili vyvážení zadních, k čemuž jsme také dostali podnět. Podařilo se nám to ale během zbývajících testů zlepšit.
Byli jsme požádání o zesílení předních pneumatik, aby poskytovaly preciznější řízení při nájezdu do zatáček a pilot je mohl lépe vnímat. Věříme, že se nám to podařilo. Ukončili jsme také práce na zadních pneumatikách, takže uvidíme, jak si povedou na vozech, které jim budou přizpůsobené."
Pirelli je ochotno v případě požadavků ze strany týmů na změny testovat v pátky před závodními víkendy. Krom toho ale v průběhu sezóny plánují i další vlastní testování: "Budeme se snažit vést paralelní vývojový program, samozřejmě více zaměřený na rok 2012. Máme nějaké nápady, které bychom po čase rádi realizovali, nyní však odpočívají a dojde na ně až během onoho programu," dodává Hembery.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.