Pedro de la Rosa pro Autosport uvedl, že je vysoce nepravděpodobné, že by v letošní sezóně nastupoval za HRT - poslední tým F1, který má volné místo.
"HRT není pro mě. Nevím, k čemu v budoucnu dojde. Snažím se najít si v F1 místo jako vždy, nikdy se nevzdávám," odhodlaně tvrdí De la Rosa.
"Pirelli během roku plánují nějaké další testování. Nevím, možná budu jezdit s Pirelli, možná někde závodit nebo plnit roli rezervního pilota v F1. Příštích několik týdnů bude z hlediska mé budoucnosti velmi důležitých," hovoří blíže o svých plánech španělský veterán.
Spekulovalo se, že by se mohl také vrátit k testování pro McLaren, kde působil v letech 2003 - 2009. Znalost nových pneumatik by mohla zvýšit jeho hodnotu: "Tato testovací role by byla zajímavá, pokud tým o někom vážně přemýšlí. Teď se ale moc netestuje, takže se musíte ohlížet po týmech, které mají simulátory a seriózně přemýšlejí o testovacím jezdci."
"Jednou z mých předností je to, že jsem mohl testovat pro Pirelli, takže mám čerstvé znalosti a něco o těch pneumatikách vím. Co je ještě důležitější: loni jsem závodil. Máte-li jakožto rezervní pilot nasednout do auta, musíte být připraveni," dodává De la Rosa.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.
Oscar Piastri skvěle odstartoval do proměnlivé Velké ceny Belgie a dravým manévrem překonal Landa Norrise, čímž znovu získal převahu v týmovém souboji o titul a zajistil si výhru v belgickém Spa-Francorchamps.
Velká cena Belgie F2 ve Spa přinesla nečekaný zvrat, když byli oba původní vítězové hlavního závodu penalizováni za technická pochybení. Vítězství tak připadlo Romanu Staňkovi, který slaví svůj první triumf v hlavním závodě Formule 2.
Helmut Marko věří, že Max Verstappen stále může získat titul mistra světa pro rok 2025. Samotný jezdec ale zůstává skeptický a optimismu se brání.
Lewis Hamilton, Fernando Alonso a Andrea Kimi Antonelli nasadili ve Spa nové pohonné jednotky pro sezonu 2025. Carlos Sainz mezitím upravil nastavení vozu po nevydařené kvalifikaci.