Pedro de la Rosa pro Autosport uvedl, že je vysoce nepravděpodobné, že by v letošní sezóně nastupoval za HRT - poslední tým F1, který má volné místo.
"HRT není pro mě. Nevím, k čemu v budoucnu dojde. Snažím se najít si v F1 místo jako vždy, nikdy se nevzdávám," odhodlaně tvrdí De la Rosa.
"Pirelli během roku plánují nějaké další testování. Nevím, možná budu jezdit s Pirelli, možná někde závodit nebo plnit roli rezervního pilota v F1. Příštích několik týdnů bude z hlediska mé budoucnosti velmi důležitých," hovoří blíže o svých plánech španělský veterán.
Spekulovalo se, že by se mohl také vrátit k testování pro McLaren, kde působil v letech 2003 - 2009. Znalost nových pneumatik by mohla zvýšit jeho hodnotu: "Tato testovací role by byla zajímavá, pokud tým o někom vážně přemýšlí. Teď se ale moc netestuje, takže se musíte ohlížet po týmech, které mají simulátory a seriózně přemýšlejí o testovacím jezdci."
"Jednou z mých předností je to, že jsem mohl testovat pro Pirelli, takže mám čerstvé znalosti a něco o těch pneumatikách vím. Co je ještě důležitější: loni jsem závodil. Máte-li jakožto rezervní pilot nasednout do auta, musíte být připraveni," dodává De la Rosa.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.