Podle šéfa McLarenu, Martina Whitmarshe, je jezdecká sestava Lewis Hamilton a Jenson Button nejlepší z celé F1. Zatímco dva hlavní konkurenti stříbrných v roce 2010, Red Bull a Ferrari, zažili během roku problémy mezi jezdci, u McLarenu nic podobného nevzniklo. Oba jezdci se svými výkony naopak tlačili vpřed.
I když se McLarenu nepodařilo v loňské sezoně splnit hlavní cíl, kterým byl zisk titulu mistra světa, dokázala britská stáj zvítězit v pěti závodech a Hamilton byl v boji o titul až do posledního závodu v Abú Zabí.
„Myslím, že bez pochyby můžeme označit jezdeckou sestavu McLarenu jako nejsilnější ve startovním poli. Myslím, že nám Lewise a Jensona může závidět každý tým včetně Red Bullu, Mercedesu a Ferrari,“ řekl pro oficiální stránky Formule 1 Whitmarsh.
„Jsou opravdovými přáteli a dobře spolu spolupracují. Reprezentují opravdu ideální jezdeckou dvojici. Oba mají skvělou výkonnost. Kombinují v sobě zdravou agresivitu, vyzrálé chápání a také závodnickou taktiku. Nejenže byli oba jezdci během roku rychlí, ale také dokázali, že jsou dobrými závodníky.“
„Jen velmi těžko by za vás mohli jezdit dva tak špičkoví jezdci, kdyby zde byla pravděpodobnost, že by mohlo dojít k týmové režii. Kdyby si nebyli jistí, že budou mít v týmu stejné postavení, tak bychom si jejich služby nikdy nemohli zajistit,“ odkazuje Whitmarsh na skutečnost, že McLaren zásadně týmovou režii nepoužívá.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.