Lucovi Badoerovi se dnes v Dolomitech dostalo zvláštní pocty - stylově se rozloučil se svou kariérou testovacího pilota jízdou s monopostem F60 po zamrzlém jezeře v Dolomitech.
Na tradiční akci Wrooom v Madonně di Campiglio dnes rozezvučel Luca Badoer motor F60ky, s níž v roce 2009 závodil místo zraněného Felipeho Massy. Rozloučil se tak s týmem po třinácti letech v roli testovacího pilota.
Po jízdě Badoer vyskočil na pódium a poděkoval Mauriziovi Arrivabenovi z Philip Morris International: "Poděkování patří jemu za to, že jsem se v roce 1995 poprvé svezl v Zandvoortu s vozem Ferrari F1, a nyní naposledy zde na Wrooomu."
Vůz obsahoval speciální zbarvení - logo Wrooomu na krytu motoru. Badoer před početným davem fanoušků po zamrzlé ploše ujel pět kol. Speciální pneumatiky, které by zvládly jízdu výkonné formule po ledě, pro tuto akci připravilo Pirelli - do konce roku 2013 jediný dodavatel obutí pro vozy F1. Jednalo se v podstatě o pneumatiky do deště vybavené 4,5 mm hřebíky, jež zajistily potřebnou přilnavost na ledovém povrchu.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.